تعیین تکلیف قیمت نهاده مرغ در جلسه تنظیم بازار

تعیین تکلیف قیمت نهاده مرغ در جلسه تنظیم بازار
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی با اعلام اینکه جلسه امروز متولیان مرغ و تخم مرغ در وزارت جهاد کشاورزی نتیجه ای نداشت، گفت: چنین جلسه ای فردا هم داریم تا نظرات خود را برای طرح در جلسه پس فردای ستاد تنظیم بازار جمع بندی کنیم.
حسن مقدم‌نیا در مورد نتیجه جلسه صبح امروز اتحادیه‌های مرغ و تخم مرغ با وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: در این جلسه نتیجه خاصی اتخاذ نشد و تنها به صورت کلی مشکلات تولید تخم‌مرغ و مرغ از سوی  تشکل‌ها و اتحادیه‌ها مطرح شد.
وی با اشاره به اینکه اتحادیه‌ها مشکلات خود را بیان و در مورد چگونگی روند تولید مسائلی را مطرح کردند گفت: مشکل اصلی ما این است که نهاده به میزان کافی در اختیار مرغ داران قرار نمی گیرد. البته قرار است فردا نیز جلسه‌ دیگری در وزارت جهاد با حضور اتحادیه‌ها و تشکل‌های مرغ و تخم‌مرغ برگزار شود.
رئیس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی در مورد جلسه فردا خاطرنشان کرد: در این جلسه اتحادیه‌ها و تشکل‌های مرغ و تخم‌مرغ مجدد حضور خواهند داشت تا در مورد  مسائلی که در جلسه روز دوشنبه ستاد تنظیم بازار مطرح می‌شود به یک جمع‌بندی برسند. در جلسه دوشنبه ستاد تنظیم بازار قرار است در مورد قیمت نهاده با توجه به ارز مبادله‌ای تصمیم‌گیری شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com