تعاون روستایی قزوین از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حمایت می‌کند

تعاون روستایی قزوین از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حمایت می‌کند

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: شبکه تعاون روستایی استان قزوین برای دستیابی هرچه بهتر به توسعه پایدار در بخش کشاورزی و دامی از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حمایت می‌کند.
به گزارش فارس از قزوین، ناطق معین‌الدین در دیدار با حسین پناهی معاون مالی اداری شرکت مگسال که ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: شبکه تعاون روستایی استان قزوین برای دستیابی هرچه بهتر به توسعه پایدار در بخش کشاورزی و دامی از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حمایت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: این استان یکی از استان‌های دارای ظرفیت بالا در زمینه کشاورزی و صنعتی است که در بخش تولید شیر صنعتی نیز با وجود داشتن بیش از 100 هزار دام اصیل از استان‌های مهم کشور به حساب می‌آید.
وی با بیان اینکه در بازارچه مهدیه که تحت نظارت اتحادیه تعاون روستایی استان قزوین است شیر خام 100 درصد طبیعی عرضه می‌شود، عنوان کرد: بازار روز مهدیه با رویکرد جدید بازاریابی و بازار رسانی محصولات کشاورزی و عرضه محصولات از تولید به مصرف و همچنین عرضه مواد غذایی و سایر محصولات از جمله گل، گیاهان زینتی و نهال به مصرف‌کنندگان و متقاضیان فعالیت می‌کند.
معاون مالی اداری شرکت مگسال نیز در این دیدار با بیان اینکه شرکت مگسال نخستین و تنها شرکت در رشته فعالیت کشاورزی و دامپروری کشور است که توانسته وارد بازار بورس اوراق بهادار شود، اظهار کرد: روزانه حدود 83 تا 90 تن شیر در یکی از بزرگ‌ترین گاوداری شیری (صنعتی) در سطح استان قزوین تحت نظارت شرکت مگسال تولید می‌شود.
حسین پناهی تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت با بهره‌برداری از سیستم‌های آبیاری تحت فشار و داشتن مزارع تمام مکانیزه تولید علوفه و غلات با راندمان‌های مطلوب، یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های فعال در بخش کشاورزی و دامپروری در استان قزوین و کشور است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com