تعامل با صداقت و صمیمیت، زمینه ساز افزایش تولید است

تعامل با صداقت و صمیمیت، زمینه ساز افزایش تولید است
مدیر کل دامپزشکی خراسان ضوی در دیدار با اعضای اتحادیه مرغ تخمگذار استان از ضرورت ایجاد تعامل توام با صداقت و صمیمیت در جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات یاد کرد.  
دکتر ناصر مرگان ازغدی اظهار داشت: حمایت از صنعت طیور که تولید کننده قسمت زیادی از غذای روزانه مردم است با پشتیبانی نهادهای مختلف امکان پذیر است که یکی از آنها دامپزشکی است و این مجموعه نیز تمامی تلاش خود را در جهت ارتقای صنعت پرورش طیور در جهت تولیدات با کیفیت انجام می دهد.
وی خواستار آن شد تا در جهت تخصصی تر شدن مباحث و پیشرفت بهتر امور، کمیته فنی مشترک بین اداره کل و اتحادیه تشکیل و با جلسات منظم به بررسی نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکار بپردازد.
دکتر ازغدی از حمل تخم مرغ با وسایل نقلیه دارای سردخانه نیز به عنوان مصداق حمایت از حقوق مصرف کننده یاد کرد و این مهم را در امنیت غذایی مردم ضروری دانست.
وی با اشاره به وجود 11 مرکز بزرگ تولید و بسته بندی تخم مرغ شناسنامه دار در استان خواستار آن شد تا شناسنامه دار کردن تخم مرغ در محل واحدهای تولیدی انجام شد تا نظم بیشتری در بازار حاکم گردد.
در ادامه این جلسه، رئیس اتحادیه مرغ تخمگذار نیز ضمن قدردانی از دامپزشکی استان خواستار اختیارات گسترده تر برای اتحادیه ها و تشکل ها شد.
محمد منتظمی افزود: قیمت بالای نهاده های دامی و هزینه های بالای تولید را از جمله معضلات فعلی صنعت طیور دانست و با اشاره به سرمایه گذاری وسیع صورت گرفته در صنعت مرغ تخمگذار، خواستار ارائه برنامه های حمایتی از سوی مراجع دولتی شد.
لازم به ذکر است که از ماه های گذشته اداره کل دامپزشکی استان در جهت تعامل بهتر با تشکل های مرتبط ، اقدام به برگزاری جلسه با مسئولین و اعضای اتحادیه ها و صنوف مرتبط نموده است و قبل از این نیز نشست با اتحادیه هتلداران، اتحادیه دامداران انجام شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com