تشریح صدور پروانه تاسیس واحدهای دامی در سمنان

تشریح صدور پروانه تاسیس واحدهای دامی در سمنان

محمدرضا نقمی در گفتگو با خبرنگار فارس در سمنان گفت: در این مدت با تشکیل 14 جلسه کمیسون صدور پروانه دامداری در سازمان، هشت فقره پروانه تاسیس پرورش گاوشیری به ظرفیت 540 راس در سمنان صادر شده است.
وی تصریح کرد: همچنین 12فقره پروانه تاسیس گوساله پرواری به ظرفیت یک هزار و 500 راس، پنج فقره پروانه تاسیس مرغ گوشتی و تخم‌گذار به ظرفیت 110 هزار قطعه، یک فقره پروانه تاسیس گوسفند و بز به ظرفیت200 راس، دو فقره پروانه تاسیس شتر به ظرفیت 150 نفر، سه فقره پروانه تاسیس سایر ماکیان به ظرفیت 8 هزار و 50 قطعه و یک فقره پروانه تاسیس مرکز جمع‌آوری شیر به ظرفیت پنج تن در ساعت در شهرستان‌های تابعه استان سمنان صادر شده است.
مدیر صدور پروانه‌ها و مجوزهای سازمان جهادکشاورزی استان سمنان همچنین بیان داشت: در سال جاری برای 97 واحد دامی در استان پروانه بهره‌برداری صادر شده است.
نقمی افزود: در این مدت یرای هفت واحد گاو شیری به ظرفیت310 راس،11 واحد گوساله پرواری به ظرفیت 675 راس، هفت واحد مرغ گوشتی و تخم‌گذار به ظرفیت 62 هزار و 300 قطعه پروانه صادر شده است.
وی همچنین افزود: در این مدت برای چهار واحد دامی گوسفند و بز به ظرفیت یک هزار و 220راس و سه واحد دامی شتر به ظرفیت 200 راس پروانه بهره‌برداری صادر شده است.
مدیر صدور پروانه‌ها و مجوزهای سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در خصوص پروانه‌های کوچک روستایی گفت: همچنین برای 31 واحد دامی گاوشیری به ظرفیت 278 راس، 16 واحد دامی گوساله پرواری به ظرفیت 491 راس و 18 واحد پرواربندی بره به ظرفیت یک هزار و 490 راس پروانه بهره‌برداری کوچک روستایی صادر شده است.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com