ترخیص دو کشتی دیگر از نهاده‌های دامی در هفته آینده

ترخیص دو کشتی دیگر از نهاده‌های دامی در هفته آینده
بطور قطع در هفته‌های آتی بازهم شاهد کاهش قیمت خواهیم بود، به طور معمول قیمت بازار ۱۰الی۲۰ درصد از قیمت‌های دولتی نهاده‌های دامی بالاتراست.
مدیرعامل شرکت پشیبانی امور دام گفت: در هفته آینده دو کشتی دیگر حامل سویا و ذرت از بنادر ترخیص می‌شود.
مصیب محمدیان شمالی مدیرعامل شرکت پشیبانی امور دام ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در هفته جاری دو کشتی از بنادر ترخیص شده‌اند و نهاده‌های آن به سمت استان‌ها در حال حمل است همچنین که در هفته آینده هم دو کشتی دیگر که ۱۰۰ هزار تن بار این کشتی‌ها شامل ذرت، کنجاله و سویا است روانه بازار خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که یک میلیون تن کالا در بنادر منتظر انجام عملیات بانکی و کار‌های اداری برای ترخیص هستند، ادامه داد: خوشبختانه از روز گذشته امور مربوط به کشتی‌های حامل نهاده‌های دام در حال انجام است که باعث شده قیمت نهاده‌های دامی به شدت کاهش یابند.
محمدیان شمالی ادامه داد: در ده روز گذشته قیمت ذرت از کیلویی ۱۱۰۰ تومان به ۸۵۰-۹۰۰ تومان، کنجاله وسویا از کیلویی ۱۸۰۰ تومان به کیلویی ۱۳۵۰ تومان رسیده است؛ شرکت پشتیبانی امور دام ذرت دولتی را کیلویی ۷۰۰ تومان و کنجاله و سویا را کیلویی ۱۰۵۰ تومان و جو کیلویی ۶۰۰ تومان عرضه می‌کند.
وی درادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه قیمت نهاده‌ها باز هم کاهش خواهد داشت یا خیر، افزود: بطور قطع در هفته‌های آتی بازهم شاهد کاهش قیمت خواهیم بود، به طور معمول قیمت بازار ۱۰الی۲۰ درصد از قیمت‌های دولتی نهاده‌های دامی بالاتراست.

 
نظرات شما
  •  

    حامد عبدی گفت : ۹۲/۰۶/۰۹

    چرا دروغ میگید همین الان ساعت 15:30 روز 9 شهریور سال 1392 قیمت ذرت اکراین که بارگیریش زود باشه 1160 تومان می باشد

    پاسخ...
  •  

    مهندس آوری گفت : ۹۲/۰۶/۰۹

    خدا پدرآقای محمدیان بیامرزه که قیمتهای بازارو میدونه.مدیرعامل قبلی که هیچ خبری از قیمت بازارنداشت انگار که در خواب زمستانی فرو رفته بود.امیدواریم مدیر جدید نهاده ها رادر اختیار مرغداریها یا تعاونیهای مرغداران قرار بده نه در اختیار کشتارگاههاکه بعد باسودهای میلیاردی آنرا را به مرغدارها بفروشه.

    پاسخ...
  •  

    محمدی گفت : ۹۲/۰۶/۰۹

    با سلام شرکت پشتیبانی در بخشنامه جدید فقط 1.7 کیلو گرم ذرت و 700 گرم سویا درقبال 1کیلو مرغ می دهد که این اقدام نابود کردن تولید کننده می باشد .جناب آقای روحانی سریعتر وضعیت مدیریت شرکت پشتیبانی را تعیین تکلیف کنید زیرا این روش تولید را متوقف خواهد کرد الان یک هفته است که ذرت از 800توان به 1250 تومان رسیده

    پاسخ...
  •  

    ضرغامی مرغدار گفت : ۹۲/۰۶/۱۰

    جناب اقای محمدبان شمالی ضمن تشکر از دقت شما سویا جرا به واحدهای مرغ گوشتی سویا کیلوی 1050 نمی دهید؟چرا ما باید 1350تومان سویا بخریم.
    لطفا مثل 25 سال قبل ذرت وسویا را سهمیه بندی کنید تا ما مرغداران گوشتی که مرغمان را باید به قیمت دولتی بفروشیم متضرر نشویم .
    مگرر مرغدارن گوشتی چقدر مصرف سویا دارند؟
    سویای موجود در بازار با چه ارزی وارد شده.؟
    مگر یک واحد مرغداری چقدر سود میکند که کیلوی3000ریال ذرت و3000ریال سویا را گران بخریم؟؟
    ما مرغدارن که برای تولید هر مرغ 5کیلو ذرت وسویا نیاز داریم چه کنیم؟ضرر؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com