تدابیر ویژه برای تأمین گوشت و مرغ شب عید و تعدیل بازار

تدابیر ویژه برای تأمین گوشت و مرغ شب عید و تعدیل بازار
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل برای تأمین بازار گوشت و مرغ و نظارت بر بازار در ایام نوروز خبر داد.
داریوش دیودیده اظهار داشت: در راستای آمادگی برای کنترل و تعدیل بازار گوشت و مرغ در ایام پایان سال و عید نوروز، تا کنون 1200 تن گوشت مرغ و 350 تن گوشت قرمز ذخیره شده است.
وی افزود: این سازمان آمادگی آن را دارد تا این اقلام را در تمام نقاط استان توزیع نماید.
دیویده ابراز داشت: در ایام نوروز و پایان سال، بازرسی های ویژه ای بر روی کنترل قیمت ها و کیفیت کالاهای ارائه شده به شهروندان و هم استانی ها به وسیله بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان صورت می پذیرد.
صدور مجوز 80 واحد صنعتی در استان
رییس سازمان صنعتف معدن و تجارت استان در ادامه به صدور مجوز برای 80 واحد صنعتی در 9 ماهه اول سال 92 در بخش های مواد غذایی، محصولات شیمیایی و کانی های غیرفلزی اشاره کرد و افزود: با احداث این واحدهایی صنعتی تعداد 2400 فرصت شغلی ایجاد می شود.
دیودیده میزان سرمایه پیش بینی شده در این زمینه را 730 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: نسبت به سال گذشته در برخی موارد تا 1300 درصد رشد سرمایه گذاری در استان را شاهد بوده ایم.
وی با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش صنعت ، اضافه کرد: سرمایه گذاران در صورت سرمایه گذاری در این بخش از امتیازات ویژه ای برخوردار می شوند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com