تخم مرغ ارزان شد

تخم مرغ ارزان شد
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان از کاهش قیمت تخم مرغ در زنجان خبر داد و گفت: مردم رغبت چندانی برای خرید تخم مرغ ندارند.
ناصر رمضانلو امروز با اشاره به اقدامات اتحادیه مرغ و تخم مرغ فروشان در روزهای منتهی به عید نوروز اظهار کرد: در همین راستا توزیع و عرضه مرغ منجمد در زنجان آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه مرغ منجمد به منظور تامین مرغ مورد نیاز مردم در آستانه سال نو تهیه می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز توزیع مرغ منجمد از 17 اسفند ماه در زنجان آغاز شده است.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان با بیان اینکه تا کنون 17 تا 18 تن مرغ منجمد در زنجان توزیع شده است، اضافه کرد: امسال مردم رغبت چندانی برای خرید مرغ منجمد ندارند.
وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل عدم رغبت مردم برای مرغ منجمد تعادل قیمت مرغ گرم است، تصریح کرد: هم اکنون اختلاف قیمت مرغ منجمد و مرغ گرم فقط یک هزار تومان است.
رمضانلو با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت مرغ منجمد 5 هزار و 100 تومان و قیمت مرغ گرم نیز 6 هزار و 100 تومان است، اضافه کرد: به علت وفور مرغ گرم و قیمت آن خرید مرغ منجمد آنچنان زیاد نیست.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان در ادامه به وضعیت قیمت تخم مرغ نیز اشاره کرد و گفت: قیمت تخم مرغ طی روزهای گذشته کاهش یافته است.
رمضانلو با بیان اینکه فروش و یا عدم فروش کالای به خصوص بستگی به میزان عرضه و تقاضا دارد، بیان کرد: در صورتی که صادرات بیشتر باشد، قیمت در بازار داخلی افزایش پیدا می‌کند.
وی همچنین به قیمت ماهی در بازار زنجان نیز اشاره کرد و گفت: قیمت ماهی تغییری نکرده است.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 200 واحد مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشی در زنجان فعالیت دارند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com