تجمع دامداران مقابل ساختمان اصلی وزارت جهاد کشاورزی

تجمع دامداران مقابل ساختمان اصلی وزارت جهاد کشاورزی
دامداران در اعتراض به عدم پرداخت یارانه شیر، نرخ پائین خرید شیر و عدم اعلام قیمت‌های جدید شیر و گوشت مقابل ساختمان اصلی وزارت جهاد کشاورزی تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران استان تهران طی تماس تلفنی به خبرنگار فارس، گفت: گاوداران از سراسر کشور مقابل ساختمان اصلی وزارت جهاد کشاورزی واقع در تقاطع خیابان ولیعصر و طالقانی در اعتراض به عدم احقاق حقوقشان تجمع کرده‌اند.
به گفته مقدسی دامداران برای عدم پرداخت کامل یارانه 300 میلیارد تومانی شیر، نرخ پائین قیمت خرید شیر، قیمت تمام شده بالا و عدم حمایت از سوی دولت اعتراض می‌کنند.
مقدسی گفت: از یارانه 300 میلیارد تومانی که قرار بود 4 ماهه آخر سال گذشته به دامداران پرداخت شود، 70 درصد پرداخت شده است.
وی افزود: قیمت تمام شده شیر نیز با افزایش هزینه‌ها به کیلویی بیش از 1400 تومان رسیده است، اما نرخ خرید کارخانه‌ها از دامداران کیلویی 1110 تومان است.
 
نظرات شما
  •  

    علی گفت : ۹۳/۰۳/۱۲

    دیگه گندشو در اوردن؛با حرف زدن که نمیشه کشور را اداره کرد.الان من دامدار 8 ساله دارم ضرر میدم اونوقت 4 تا ادم بیخود که اسمشون مسئول، برا بستن در دهن مردم و نفع خودشون که مافیای واردات هستتد و اختلاسهای انچنانی میکنند اصلا حالیشون نیست، که چه خبره و چه اتفاقتی میافته. فقط پول اب و برق و سوخت مارو بالا برن چند صد درصد و هی میگن بده و محصولتو گران نکن.ننگ بهشون بیاد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com