تاخیر در پرداخت مطالبات دامداران از سوی شرکت‌های پاستوریزه

تاخیر در پرداخت مطالبات دامداران از سوی شرکت‌های پاستوریزه
مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی مازاد بر مصرف بودن شیر در استان و تاخیر در پرداخت مطالبات تعاونی دامداران از سوی شرکت‌های شیر پاستوریزه را از جمله مشکلات خرید شیر در استان اعلام کرد.
عبدالله محمدفام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز با هدف خرید و جمع‌آوری شیر مازاد بر مصرف دامداران شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی در قالب کمک‌های فنی و اعتباری توسط شرکت تعاونی کشاورزی دامداران شهرستان ملکان احداث شده است.
وی با اشاره به بالا بودن میزان تولید شیر در استان آذربایجان‌شرقی و فساد پذیری سریع این محصول هنگام انتقال به مبادی تبدیل و مصرف افزود: نقش مراکز خرید و جمع‌آوری شیر ‌اهمیت آن را بیش از پیش مشخص می‌کند.
مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در استان 14 ایستگاه جمع‌آوری شیر تحت نظارت این سازمان با تجهیزات خنک کننده و مخازن حمل شیر در مراکز شهرستان‌ها فعال است، افزود: بیشترین میزان شیر در شهرستان مرند خریداری می‌شود.
وی مازاد بر مصرف بودن شیر در استان، تاخیر در پرداخت مطالبات تعاونی دامداران از سوی شرکت‌های شیر پاستوریزه و هزینه‌های بالای مراکز جمع‌آوری شیر را از جمله مشکلات خرید شیر در استان آذربایجان شرقی عنوان کرد و ادامه داد: در استان دو واحد اتحادیه و 11 شرکت تعاونی کشاورزی و روستایی در زمینه ارائه خدمات به دامداران فعالیت دارند و علاوه بر خرید شیر، خدماتی نظیر تولید و توزیع خوراک دام، رکوردگیری، تلقیح مصنوعی و تامین تجهیزات مورد نیاز دامداری‌ها را عرضه می‌کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com