تا زمان تایید سلامت شیر از توزیع آن میان مدارس اجتناب شود

تا زمان تایید سلامت شیر از توزیع آن میان مدارس اجتناب شود
معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: در صورت تایید غیربهداشتی بودن شیر تولیدی کارخانه سیوستان تا زمان رفع این مشکل، شیر مدارس از محلی دیگر تامین و توزیع شود.
هوشنگ ناظری روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف اصلی حمایت از تولیدکنندگان داخلی منطقه است افزود: اگر شیر توزیع شده میان مدارس غیربهداشتی باشد به یقین به سلامت جامعه آسیب وارد می شود و با مسببان آن برخورد خواهد شد.
وی بر تغییر موضوعات نشست شورای آموزش و پرورش زابل تاکید کرد و گفت: دستور کار جلسات برنامه ریزی مدون براساس شاخص های توسعه آموزش و پرروش باشد.
فرماندار زابل ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرروش بعنوان چشم انداز در دستور کار آموزش و پرورش است و برای اینکه فاصله آموزش و پرروش زابل با شاخص های ارتقا بررسی شود نیازمند تشکیل کمیته ها و گروههای تخصصی است.
وی تاکید کرد: برنامه های چشم انداز و رشد شاخص های آموزش در کمیته ها مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.
وی اظهار داشت: یکی از اتفاقات ناگوار منطقه بازماندگان از تحصیل هستند که آموزش و پرورش بعنوان محور اصلی علل و چگونگی بازماندگان تحصیل را در دستور کار قرار دهد.
معاون استاندار سیستان وبلوچستان یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 5 را گرامی داشت.
معاون مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش زابل با بیان اینکه توزیع شیر رایگان میان مدارس زابل از آبان سال جاری از سوی کارخانه شیر پگاه خراسان و سیوستان زهک آغاز شده است، گفت: پس از آزمایش شیر توزیع شده میان مدارس توسط مرکز بهداشت شیر کارخانه سیوستان از نظر بهداشتی دارای ایراداتی است.
علی اکبر بزی افزود: اولیا دانش آموزان از نحوه توزیع، طعم و پاکت های شیر این کارخانه گلایه مند بودند که این موضوع به استانداری سیستان وبلوچستان و اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام شد.
وی تاکید کرد: سلامت دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است و به همین سبب تا زمان رفع اشکال از سوی کارخانه سیوستان، شیر مدارس از محلی دیگر تامین می شود.
مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: تعهد آموزش و پرورش زابل در سال جاری جذب 644 دانش آموز بازمانده از تحصیل بوده که با تلاش مدیران، معلمان، معتمدان و شورای اسلامی شهر 647 نفر در مدارس جذب شده اند.
وی ادامه داد: تاکنون هیچ بودجه ای برای نگه داشت این دانش آموزان به آموزش و پرورش اختصاص داده نشده است.
بزی همچنین از پرداخت بدهی برق آموزش و پرروش به شرکت توزیع برق زابل خبرداد و گفت: تاکنون 110 میلیون ریال از بدهی 200 میلیون ریالی به شرکت توزیع برق زابل پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به توزیع نفت سفید میان مدارس تا پایان زمستان هیچ مشکلی برای نفت مصرفی مدارس وجود ندارد.
معاون آموزش و پرورش زابل نیز در این نشست از برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان در مصلی المهدی(عج) این شهر خبرداد و گفت: دومین مراسم محوری جشن تکلیف بنا به تاکید امام جمعه زابل در 19 بهمن سال جاری با حضور هزار و 500 دانش آموز دختر از 30 مدرسه در مصلی این شهرستان برگزار خواهد شد.
احمد سندگل با بیان اینکه تریلی تئاتر کودکان روز چهارشنبه ساعت 13 در شهرستان زابل حضور خواهد یافت اظهار داشت: این تریلی با همکاری کانون پرورش فکری و آموزش و پرروش به اجرای نمایش برای کودکان می پردازد.
وی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی در هفتم بهمن سال جاری گفت: ادارات شهرستان زابل در این زمینه همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com