بی‌تدبیری در مدیریت واردات نهاده های دامی

بی‌تدبیری در مدیریت واردات نهاده های دامی
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در وارد کردن نهاده‌های دامی یک سری بی تدبیری‌هایی شده است، گفت: در مبادی ورودی این محصولات خیلی برنامه‌ریزی نشده و برای مدیریت آن فکر نشده است.
مصطفی طاهری اظهار کرد: مشکلات در تهیه و توزیع نهاده‌های دامی ریشه در عدم توجه به تولید داخلی در این بخش دارد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این فاصله زمانی که نیاز به نهاده‌های دامی افزایش داشته است برای قطع وابستگی نهاده‌ها خوب کار نشده است، تصریح کرد: در این زمینه جا داشته بیشتر کار شود.
وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید نهاده‌های دامی باید ورود می‌کردند، چرا که این تولیدات نیازمند تکنولوژی پیشرفته‌ای نیست، تصریح کرد: می‌شد همین محصولات را در زمین‌های کشاورزی خود کاشت تا با این اقدام وابستگی ارزی نداشته باشیم.
طاهری با اشاره به اینکه در زمان وارد کردن نهاده‌های دامی یک سری بی‌تدبیری‌هایی شده است، عنوان کرد: در مبادی ورودی این محصولات خیلی برنامه‌ریزی نشده است و برای مدیریت آن فکر نشده است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنوع افراد وارد کننده نهاده‌های دامی هم کم است، ادامه داد: این موضوع موجب شده که واردکنندگان با سلیقه خود هر کاری خواستند بکنند و هر کالایی را با هر قیمتی وارد کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com