بیمه شترمرغ را در برنامه داریم

بیمه شترمرغ را در برنامه داریم
مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: در سال زراعی 94-93؛ 147 میلیارد ریال غرامت محصولات کشاورزی بوده است که بخش زیادی از آن پرداخت شده و بخش دیگر دردست پرداخت است.
جواد غنچه مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی  گفت: در سال زراعی 1393 – 1394،  147 میلیارد ریال غرامت محصولات کشاورزی بوده است که بخش زیادی از آن پرداخت شده و بخش دیگر دردست پرداخت است.
وی افزود: از این میزان، 72 میلیارد ریال در بخش باغ، 50 میلیارد ریال در بخش دام، 17 میلیارد ریال در بخش زراعت و 8 میلیارد ریال در بخش طیور بوده است.
مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: نرخ بیمه در کارگروه صندوق بیمه محاسبه می‌شود و ضریبی است که چقدر محصول کشاورزی خطرپذیر است.
غنچه اضافه کرد: حق بیمه محصولات در هر استان متفاوت است و بستگی به خطرپذیری و خسارتی است که در سال‌های گذشته دیده است.
وی خاطرنشان کرد: خشکسالی محصولاتی که از چاه‌های عمیق و نیمه عمیق آبیاری می‌شود، حذف شده است و فقط محصولاتی که از قنوات آبیاری می‌شود، تحت پوشش بیمه باعامل خطرخشکسالی است.
مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: برای سال‌جاری افقی مطرح کرده‌ایم تا مؤفقیت‌هایی در شاخصه‌های بیمه دام داشته باشیم.
غنچه بابیان‌اینکه 40 درصد بیمه شتر کشور در خراسان‌جنوبی صورت گرفته است افزود: بیشترین تعداد دام سبک بیمه شده در خراسان‌جنوبی است.
وی اظهار کرد: ازمهرماه سال گذشته حدود 270 هزار دام سبک بیمه شده است و دنبال این هستیم بیمه دام سنگین را نیز توسعه دهیم.
مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: توسعه بیمه باغات جزو برنامه‌های ما است و امسال 10 درصد نسبت به سال گذشته بیمه باغات افزایش داشته است.
غنچه گفت: با پیگیری‌های انجام شده پلاک بیمه شترمرغ تهیه شده و امیدواریم بیمه شترمرغ را در سال جاری اجرایی کنیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com