بیش از 1300 تن گوشت و مرغ در طرح ضیافت مازندران توزیع شد

بیش از 1300 تن گوشت و مرغ در طرح ضیافت مازندران توزیع شد
سرپرست مدیریت تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی گفت: بیش از 1300 تن گوشت و مرغ در طرح ضیافت در مازندران توزیع شد.
حسین نگهدار در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: اجرای طرح ضیافت در ماه رمضان با هدف تثبیت قیمت‌ها در دامنه‌ای مناسب و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و جلوگیری از نوسانات قیمت کالاهای پرمصرف در استان در آخرین روزهای برگزاری قرار دارد.
وی با اشاره به میزان سهمیه مازندران، قیمت و میزان توزیع سبد کالاها در طرح رمضان، افزود: تاکنون از 2 هزار و 45 تن سهمیه شکر استان 808 تن، از 127 تن گوشت سهمیه‌ای 48 تن، از هزار و 260 تن گوشت مرغ سهمیه‌ای 58 تن در مازندران توزیع شده است.
سرپرست مدیریت تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: در این طرح شکر 2 هزار و 350 تومانی، مرغ 5 هزار و 500 تومانی و گوشت قرمز 23 هزار تومانی، هماهنگ با سراسر کشور در حال عرضه است.
نگهدار در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلاف زیاد اقلام سهمیه‌ای و میزان توزیع هر یک از این اقلام در استان، تصریح کرد: با توجه به حفظ آرامش بازار، نظارت و کنترل بر نوسانات قیمت و نیز وجود گوشت قرمز و گوشت مرغ به مقدار لازم و با قیمتی مناسب در بازار، مصرف‌کنندگان آن را از نزدیکترین واحدهای صنفی محل زندگی خود تامین می‌کنند و دیگر همچون سالیان گذشته مردم مجبور نیستند جهت تامین این اقلام با طی مسافت و هزینه و نیز صرف زمان، آن را از فروشگاه‌های توزیع این طرح تهیه کنند.
وی در پایان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در جذب عاملین فروش و نیز عرضه این اقلام در استان نداریم، خاطرنشان کرد: ما آماده پذیرش و عرضه اقلام این طرح به عاملین فروش از هر جای استان و با هر تعداد متقاضی هستیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com