بوقلمون های دلار ساز زنجان

بوقلمون های دلار ساز زنجان
جوجه های که تاسال قبل از انگلیس وفرانسه وارد می شدند  وعلاوه براینکه دلارها را ازکشور خارج می کردند  ضررهای دیگری هم داشتند اما امروز در زنجان ورق برگشته است .
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: نخستین زنجیره تامین و تولید گوشت بوقلمون کشور با 35 واحد تولیدی در این استان فعالیت دارد.
صادقی افزود: استان زنجان با تولید بیش از 10 درصد گوشت بوقلمون مصرفی یکی از قطب‌های تولید این محصول در کشور به شمار می‌رود.

وی گفت: واحد های پرورش بوقلمون گوشتی با ظرفیت 215 هزار و 100 قطعه در هر دوره فعالیت دارند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان می گوید: واحد بزرگ تولیدی هندوشکای زنجان قرارداد عرضه ماهانه 70 هزار قطعه به کشتارگاه های طیور داخل و خارج از استان را دارد که تکمیل و راه اندازی خط کشتار بوقلمون مالکیتی این شرکت در دست اقدام است.
صادقی افزود: تکمیل ناوگان حمل و نقل تخم نطفه دار، جوجه و بوقلمون زنده با 2 هزار و 820 قطعه، گوشت بوقلمون با 44 تن از طریق کامیونت یخچال دار از دیگر اقدامات این واحد تولیدی برای تکمیل زنجیره تولید بوقلمون است.

وی گفت: این واحد برای اولین بار با کارخانه کنسروسازی مازندران برای کنسرو گوشت بوقلمون در طعم های مختلف قرارداد منعقد کرده است و محصول خود امسال روانه بازار کرده است.
به گفته معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی ، این واحد تولیدی علاوه‌بر اقدامات بیان شده با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام استان زنجان، روزانه به قطعه بندی بوقلمون با پنج تن ظرفیت اقدام می کند
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com