بهره‌برداری از 12 واحد مرغداری صنعتی لرستان

بهره‌برداری از 12 واحد مرغداری صنعتی لرستان
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: طی5 ماهه امسال در لرستان،12 واحد مرغداری صنعتی به بهره‌برداری رسید.
رضاییان افزود: با افتتاح این واحد‌های پرورش مرغ گوشتی سالانه 17 هزار تن به ظرفیت تولید گوشت مرغ استان اضافه می‌شود.
وی ادامه داد: برای بهره‌برداری از این واحد‌ها به ظرفیت پرورش 212 هزار قطعه جوجه که زمینه اشتغال مستقیم 56 نفر را فراهم کرده‌اند در مجموع30 میلیارد ریال هزینه شده است.
رضاییان عنوان کرد: در لرستان 425 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 7 میلیون و 297 هزار قطعه جوجه‌ریزی وجود دارد که سالانه از این واحد‌ها، 38هزار تن گوشت مرغ تولید می‌شود.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان اضافه کرد: با هدف توسعه صنعت طیور پارسال نیز30 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت590 هزار و 500 قطعه در این استان راه‌اندازی شد.
رضاییان با بیان اینکه پارسال در لرستان 38 هزار تن گوشت سفید تولید شده است، افزود: این میزان در برنامه پنجم توسعه به 50 هزار تن خواهد رسید.
 
نظرات شما
  •  

    صفائیان-مرغدار گفت : ۹۰/۰۶/۲۱

    اخه لرهای غیور شما چرا؟تو این شرایط که همه میخوان فرار کنن از این کار شما تازه فیلتون یاد هندوستان کرده دارین مرغداری میسازین؟

    پاسخ...
  •  

    احسان بیرانوند گفت : ۹۱/۱۰/۱۲

    با عرض سلام-من می خوام یه 200 یا 300 عدد مرغ تخمگذار خریداری کنم و پرورش بدم ولی هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چطوری و از کجا خریداری کنم ندارم لطفا اگه امکانش هست منو راهنمایی کنید با تشکر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com