بهره‌ برداری از بزرگترین مجتمع پرورش مرغ گوشتی آذربایجان غربی

بهره‌ برداری از بزرگترین مجتمع پرورش مرغ گوشتی آذربایجان غربی
بهره برداری از بزرگترین مجتمع پرورش مرغ گوشتی و 6 طرح آموزشی در مهاباد با حضور استاندار آذربایجان غربی آغاز شد.
بزرگترین مجتمع پرورش مرغ گوشتی آذربایجان غربی در مهاباد صبح امروز یکشنبه، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
ظرفیت تولید این واحد 70 هزار قطعه مرغ در سال بوده که برای احداث آن بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و با بهره برداری از آن برای 6 خانوار به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده که این واحد مرغداری شصتمین واحدی است که در مهاباد به بهره برداری می رسد.
همچنین در ادامه سفر استاندار آذربایجان غربی، هنرستان 12 کلاسه فنی حرفه ای رازی شهرستان مهاباد نیز به بهره برداری رسید، این هنرستان در 2 هزار و 200 متر مربع زیربنا ساخته شده و برای احداث آن 14 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
همچنین همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال 5 پروژه آموزشی با 64 کلاس درس و با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در مهاباد به بهره برداری می رسد.
وحید جلال زاده استاندار آذربایجان غربی صبح امروز در جریان سفر به مهاباد با حضور در مزار شهید خالد حیدری اولین شهید خلبان دوران دفاع مقدس و نثار فاتحه بر روح والای این شهید بزرگوار، گفت: ایثار و شهادت در راه حق بالاترین درجه ایمان است و تمام پیشرفت هایی که امروز در نظام مقدس اسلامی شاهد آن هستیم مرهون خون پاک شهدای گلگون کفن و مجاهدت های ایثارگران و رزمندگان اسلام است.
 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com