بلژیک برای کاهش زباله های خانگی به ساکنان مرغ تخمگذار می دهد

بلژیک برای کاهش زباله های خانگی به ساکنان مرغ تخمگذار می دهد

منابع اگاه گفتند شهر موسکرون در غرب بلژیک تصمیم گرفته است برای ترغیب به کاهش حجم زباله های خانگی به هر خانواده ای که اعلام امادگی کند دو قطعه مرغ تخم گذار بدهد.
کریستوف دنو مسئول بخش زیست محیطی این شهر تاکید کرد برای خانواده های علاقه مند این منفعتی دوگانه دارد. وی در توضیح گفت نه فقط انان محتوای کیسه های زباله خود را با غذا دادن به مرغ ها با زباله های روزانه اشپزخانه ، کاهش می دهند بلکه همچنین در عین حال از تولید تخم مرغ با هزینه کم بهره مند خواهند بود.
این منبع افزود همه افراد علاقه مند چنانچه در موسکورون سکونت داشته باشند و هنوز مرغی ندارد می توانند در نامه ای به ما اعلام کند و ما به انان دو قطعه مرغ اعطا خواهیم کرد.
‌در مجموع شهرداری این ناحیه پنجاه ودو هزار نفری حدود صد قطعه مرغ برای توزیع در اختیار دارد.
به گفته دنو، مرغ ها دوتایی به خانواده ها داده می شوند تا حوصله اشان سر نرود و احساس تنهایی نکنند.
شهرداری این شهر مرزی که نزدیک به لیل واقع در شمال فرانسه است پرسشنامه ای الزامی برای نامزدها درباره شیوه بهتر پرورش این مرغ ها تحویل خواهند داد.
نامزدها همچنین باید پس از جلسه اموزشی تعهداتی کتبی بدهند که متعهد می شوند این مرغ ها را پیش از دو سالگی نخورند و به شخص دیگر هم ندهند و شهرداری نیز بتواند کنترل های سرزده ای به خانه انان داشته باشد تا بررسی کند با این حیوانات به خوبی رفتار شده است یا خیر.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل،این سومین بار است که این شهر چنین ابتکاری برگزار می کند. باتوجه به موفقیتی که به دست اورده است این شهر تصمیم گرفته است امسال نیز این تجربه را تکرار کند.
هدف از این کار اگاه کردن افراد با شیوه های جدید مدیریت زباله ها است. استفاده کنندگان قبلی از این نوع ابتکارات نمی توانند نامزدی خود را برای ابتکار جدید اعلام کنند.
 

 
کلمات کلیدی مرغ تخمگذار بلژیك
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com