بزرگ‌ترین کشتارگاه طیور غرب هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد

بزرگ‌ترین کشتارگاه طیور غرب هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد

ابراهیمی طیبی در بازدید از طرح‌های عمرانی در دست ساخت این شهرستان ضمن اشاره به مزایای طرح کشتارگاه طیور برای منطقه پارسیان از نظر اقتصادی و تامین منابع گوشت سفید بیان کرد: کشتارگاه مذکور با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات بنگاه‌های زودبازده توسط بخش خصوصی در حال ساخت و اتمام مراحل پایانی خود است.
وی افزود: این کشتارگاه در زمینی به مساحت دو هکتار و زیربنای 5 هزار و 800 مترمربع و دارای چهار سالن انجماد هر کدام با ظرفیت 100 تن است.
فرماندار پارسیان ادامه داد: این کشتارگاه دارای باسکول 20 تنی و در هر ساعت قادر به بسته‌بندی 3 هزار قطعه مرغ در راستای عرضه به بازار است.
طیبی با اشاره به اینکه با افتتاح این کشتارگاه زمینه اشتغال مستقیم 40 نفر فراهم می‌شود یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود این طرح اشتغالزایی 120 نفر را نیز به طور غیرمستقیم به دنبال داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به مزایای بنگاه‌های زودبازده اضافه کرد: در چهار ماهه نخست سال‌ جاری در پارسیان 93 بنگاه زودبازده با صرف اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.
طیبی گفت: طرح‌های مذکور زمینه اشتغال 260 نفر را به طور مستقیم در نقاط مختلف پارسیان به وجود آورده است.
فرماندار پارسیان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل 33 طرح کشاروزی، 30 طرح صنعتی و 30 طرح خدماتی است.
وی در پایان با بیان اینکه میزان قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی دولت در پارسیان، هفته دولت به بهره‌بردرای می‌رسد، افزود: در حال حاضر تمام توجه و سعی مسئولان بر تسریع روند اجرای پروژه‌ها تا مرحله بهره‌برداری است.

 
کلمات کلیدی کشتارگاه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com