بزرگترین کشتارگاه صنعتی طیور کشور در آمل افتتاح شد

بزرگترین کشتارگاه صنعتی طیور کشور در آمل افتتاح شد
سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه با اشاره به استفاده از جدیدترین ماشین آلات روز دنیا در کشتارگاه سپیدان آمل، گفت: این واحد تولیدی ظرفیت تولید ۶ هزار قطعه مرغ گوشتی و ۳ هزار قطعه مرغ مادر را در ساعت دارا می باشد. 
به گزارش ایلنا،وی افزود: این مجتمع در سال ۸۷ و در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار کلنگ زنی شد که وسعت فعلی آن حدود ۲۷ هکتار می باشد. 
استاندار مازندران تصریح کرد: کشتارگاه صنعتی سپیدان آمل دارای سردخانه ۸ هزار تنی است که در آن از پیشرفته ترین سیستم های برودتی استفاده شد. 
طاهایی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۱۰ نفر به طور مستقیم در این کارخانه مشغول به کار هستند، بیان داشت: ایجاد اشتغال یکی از دغدغه های جدی دولت و همه مسوولان است که بحمدلله با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران به زودی رفع خواهد شد. 
استاندار مازندران وجود کارآفرینانی که سرمایه خود را در جهت توسعه و اشتغال در کشور به کار می گیرند مایه مباحات ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: مسوولان باید با بسترسازی مناسب و تسهیل در روند سرمایه گذاری، زمینه حضور بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی را فراهم سازند. 
هم چنین با حضور دکتر خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی و سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران کارخانه تولید خوراک طیور مجتمع کارخانجات سوربن شمال در شهر چمستان به بهره برداری رسید. در این مجتمع با بکارگیری فن آوری های نو بر میزان راندمان تولید طیور افزوده می شود. 
گفتنی ست به پل پنجم شهر آمل به نام شهدای ششم بهمن این شهرستان نیز به دست وزیر جهاد کشاورزی و استاندار مازندران افتتاح شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com