برگزاری کارگاه‌ آموزشی اصول نوین پرورش مرغ گوشتی در بم

برگزاری کارگاه‌ آموزشی اصول نوین پرورش مرغ گوشتی در بم

کارگاه‌ آموزشی آشنایی مرغداران با اصول نوین پرورش مرغ گوشتی با حضور مرغداران شهرستان‌های بم، ریگان و فهرج در بم برگزار شد.به گزارش خبرگزاری فارس، کارگاه‌ آموزشی آشنایی مرغداران با اصول نوین پرورش مرغ گوشتی با حضور مرغداران شهرستان‌های بم، ریگان و فهرج در بم برگزار شد.
مسعود اسدی مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان بم در حاشیه کارگاه آموزشی یک روزه ویژه مرغداران بم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: کارگاه آموزشی یک روزه ویژه مرغداران شهرستان‌های شرقی استان کرمان و با حضور اساتید مجرب این رشته در بم برگزار می‌شود و مسئولان مرغداری‌های شهرستان فهرج و ریگان نیز در این کارگاه شرکت دارند.
وی بیان داشت: در این کارگاه تعداد 35 نفر از مرغداران، اصناف و افراد مرتبط با صنعت مرغداری از شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر حضور دارند.
اسدی با اشاره به حضور معاون فنی اداره کل دامپزشکی و رئیس اداره طیور دامپزشکی استان کرمان در این کارگاه آموزشی افزود: در این کارگاه مسئولان جهاد کشاورزی بم رئیس امور دام و روسای شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌های شرقی استان کرمان حضور دارند.
وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ آموزشی را آشنایی مرغداران با اصول نوین پرورش مرغ گوشتی دانست و گفت: در این کارگاه یک روزه راه‌های شناسایی، پیشگیری و درمان بیماری‌های مختص مرغ گوشتی به مرغداران آموزش داده می‌شود.
اسدی تصریح کرد: در حال حاضر در هر دوره 150 هزار قطعه مرغ گوشتی پرورش داده می‌شود و بم یکی از مراکز عمده تولید گوشت سفید در استان کرمان محسوب می‌شود و حتی تامین کننده گوشت سفید سایر شهرستان‌های استان نیز است و این روند رو به رشد ادامه دارد.
به گزارش فارس، در حال حاصر 15 مرکز تولید عمده گشت سفید در شهرستان‌های بم، ریگان و فهرج فعال و مشغول تولید گوشت سفید هستند.

 
کلمات کلیدی کارگاه آموزشی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com