برگزاری کارگاه آموزشی بیماریهای دام و طیور در شهرستان آباده

برگزاری کارگاه آموزشی بیماریهای دام و طیور در شهرستان آباده
جمعی از مرغداران شهرستان آباده و دامپزشکان بخش خصوصی و دولتی در کارگاه یکروزه ای که در خصوص اصول ضد عفونی در مرغداریها و پیشگیری از بیماریهای ویروسی طیور برگزار گردید شرکت نمودند ، دکتر علیرضا فرخی سرپرست شبکه دامپزشکی آباده گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری شبکه دامپزشکی و مدیریت جهاد کشاورزی برگزار گردید.
دکتر رضائیان زاده مسئول اداره طیور اداره کل دامپزشکی استان فارس، مدیریت ، پیشگیری و امنیت زیستی را سه رکن اساسی در فعالیت یک واحد پرورش طیور و مرغداری دانست .
وی افزود آگاهی و دانش روز ، شناخت از بیماریها و اصول پیشگیری برای مدیران واحدهای مرغداری امری ضروری و بسیار با اهمیت تلقی می شود .
در پایان دکتر فرخی گفت: آباده یکی از سه قطب اصلی پرورش طیور استان بعد از شیراز می باشد و شهرستان آباده را دارای پتانسیل لازم جهت بسط و گسترش این صنعت و صنایع جنبی دانسته و حمایت های بیشتر دولت را خواستار شدند.
همچنین با حضور جمعی از گاوداران شهرستان آباده و دامپزشکان بخش خصوصی کلاس آموزشی بیماری تب مالت و مدیریت در گاوداریها در محل نماز خانه جهاد کشاورزی و با تدریس دکتر علیرضا فرخی سرپرست شبکه دامپزشکی آباده برگزار گردید که در این کلاس گاوداران با نحوه کنترل پیشگیری از بیماریها و همچنین مدیریت بهتر در گاوداری آشنا شدند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com