برگزاری اولین کارگاه علمی برای صنعت طیور عربستان سعودی

برگزاری اولین کارگاه علمی برای صنعت طیور عربستان سعودی
انستیتوی تکنولوژی طیور الوطنیه و کاب وانترس (Cobb-Vantress) برگزار کننده این کارگاه بودند.
بیش از 40 کارآموز در اولین کارگاه علمی شرکت کردند که برای صنعت طیور عربستان برگزار می شد. این کارگاه به صورت مشترک توسط انستیتوی تکنولوژی طیور الوطنیه و کاب وانترس برگزار شد.
در طول این کارگاه سه روزه، متخصصان کاب از اروپا و برزیل گرد هم آمدند و تجربیات خود را با کارآموزان در زمینه پرورش طیور، مدیریت پرورش طیور گوشتی و مادر، سلامت و واکسیناسیون ، تهویه آب و هوای گرم و مواد غذایی به اشتراک گذاشتند.
دکتر شکیل احمد، مدیر این انستیتو اظهار داشت: « شرکت کننده ها به تلاش ها و تجربه های شرکت کاب ارزش زیادی می گذارند. آنها معتقدند که جلسات آموزشی در تکمیل دانش و مهارت آنها در زمینه طیور بسیار کارآمد خواهد بود.
شرکت کننده ها دوست دارند چنین برنامه ها و کارگاه های آموزشی به طور منظم در عربستان برگزار شود تا بتوانند از آن بهره مند شوند.»
حسام امرو، مدیر ارشد خدمات فنی کاب در منطقه اظهار داشت: « مشارکت تجاری میان کاب و کمپانی طیور الوطنیه نه تنها در عربستان بلکه در منطقه ، یکی از قوی ترین روابط در خاورمیانه است. از سال 1998، کاب به صورت تنگاتنگی با شرکت الوطنیه همکاری می کند تا بهترین ژنتیک طیور را برای بازار منطقه فراهم کنند. شرکت در برنامه های انستیتوی تکنولوژی طیورالوطنیه نقطه ای دیگر از پیشرفت های  تجاری است که در آن کاب و الوطنیه با هم همکاری می کنند تا آینده صنایع طیور محلی را تقویت کنند متئو ویلسون، مدیر خدمات فنی کاب در اروپا، خاورمیانه و آفریقا اظهار داشت : « الوطنیه نه فقط در خاورمیانه بلکه در سرتاسر دنیا شرکتی خاص است که آموزش های علمی در زمینه طیور را با تجربیات عملی خود در هم می آمیزد.»
«برای تیم فنی کاب افتخار است که از الوطنیه حمایت کند تا نسل بعدی متخصصان طیور را آموزش دهد .» کاب در زمینه ژنتیک طیور در جهان و الوطنیه نیز در زمینه تولید پایدار طیور درخاورمیانه پیشرو است . شراکت این دو تیم هر روز قوی تر می شود.
انستیتوی تکنولوژی طیور الوطنیه در سال 2014 تاسیس شد تا آموزش و مهارت ها در زمینه صنایع طیور در عربستان را بهبود بخشد. این انستیتو در سال 2015 اولین دانشجویان را پذیرش کرد. در حال حاضر بیش از 120 دانشجو در این موسسه در حال آموزش هستند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com