برای توزیع شیر در مدارس با اتحادیه دامداران مذاکره نکردند

برای توزیع شیر در مدارس با اتحادیه دامداران مذاکره نکردند
در صورت لغو بخشی از تحریمها، هزینه حمل و نقل بیمه ای خرید نهاده های دام در حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت که تاثیر خود را بر قیمت خواهد گذاشت.
رییس اتحادیه مرکزی دامداران ایران با بیان اینکه توزیع شیر در مدارس در جهت ایجاد فرهنگ مصرف شیر است گفت: خوشبختانه با تامین مالی دولت، وزارت آموزش و پرورش از ۱۴ آذر اقدام به توزیع شیر در مدارس خواهد کرد.
سعید سلطانی سروستانی در پاسخ به این سوال که آیا اتحادیه مسول تامین این شیر است گفت: در این خصوص هنوز با اتحادیه جلسه گذاشته نشده است.
سلطانی گفت: به نظر می رسد آموزش و پرورش به طور مستقیم با چند کارخانه قرارداد بسته است.
وی در خصوص بازار شیر خام گفت: از 91/4/6 تفاهم نامه ای بین اتحادیه و کل کارخانجات تولید شیر بسته شده است که این مسئله سبب شد اتحادیه به طور مرکزی بر بازار نظارت کند لذا شاهد ثبات در قیمت شیر خام در بازار بودیم.
رییس اتحادیه مرکزی دامداران ایران با بیان اینکه توافق هسته ای بر بازار شیر موثر بوده است خاطر نشان کرد: اولین اثر آن روانی است که آرامش را در بازار بیشتر کرده است.
وی گفت: همچنین در صورت لغو بخشی از تحریمها، هزینه حمل و نقل بیمه ای خرید نهاده های دام در حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت که تاثیر خود را بر قیمت خواهد گذاشت.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com