باید از تمام ظرفیت تولید کارخانه‌های مواد لبنی استفاده کرد

باید از تمام ظرفیت تولید کارخانه‌های مواد لبنی استفاده کرد
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: با افزایش تولید شیر باید زمینه را برای استفاده از تمام ظرفیت تولید کارخانه‌های مواد لبنی فراهم کرد.
نورالله نوراللهی در نشست مشترک با مدیرکل دفتر ‏امور اقتصادی استانداری گلستان اظهار داشت: باید با حمایت از دامداران منطقه زمینه را برای افزایش تولید شیر فراهم کنیم تا از همه ظرفیت کارخانجات شیر در منطقه استفاده شود.
از سرمایه‎گذاران در ستاد توسعه بخش کشاورزی حمایت می‎شود
وی با تأکید بر جذب سرمایه‎گذاران از حمایت از سرمایه‎گذاران در ستاد توسعه بخش کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد شرایط را برای سرمایه‎گذاران تسهیل کنیم.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به زیرساخت‎های گوزنی‎تپه برای اجرایی طرح تجمیع دامداری‎های شهرستان گنبدکاووس به صورت صنعتی اذعان داشت: این پروژه به منظور تجمیع دامداری‎های شهرستان گنبدکاووس دارای برخی زیرساخت‎ها است که می‌توانند سرمایه‎گذاران از این فرصت استفاده کنند.
نوراللهی همچنین خواستار مساعدت مسئولان برای اجرای پروژه‌های ‏سرمایه‌گذاری در گوزنی‎تپه شد.‏
حمایت از تولید شیر برای استفاده بیشتر از ظرفیت ‏کارخانجات در اولویت‎ است
وی ابراز داشت: سرمایه‎گذاران برای اجرای پروژه‎های خود نیازمند واگذاری زمین و مکان اجرای پروژه هستند که پروژه‌های واگذاری زمین در گوزنی‎تپه ‏در ستاد توسعه کشاورزی مطرح خواهد شد.‏
فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین افزود: حمایت از تولید شیر برای استفاده بیشتر از ظرفیت ‏کارخانجات شیر از اولویت‎های ستاد توسعه کشاورزی است.‏
یدالله وفایی، مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری گلستان نیز از آمادگی برای ‏مساعدت سرمایه‎گذاران و تسهیل خدمات با وجود برخی زیرساخت‎ها در گوزنی‎تپه خبر داد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com