بازدید کارشناس ارشد شرکت راس انگلستان و کارشناسان شرکت مرغ اجداد زربال از واحد مرغ مادر پروتئین گستر سینا

بازدید کارشناس ارشد شرکت راس انگلستان و کارشناسان شرکت مرغ اجداد زربال از واحد مرغ مادر پروتئین گستر سینا

کارشناس ارشد شرکت راس - آقای دیوید باتلر - و کارشناسان شرکت مرغ اجداد زربال از واحد مرغ مادر پروتئین گستر سینا بازدید نموده و مقرر گردید هماهنگی¬های لازم جهت افزایش همکاری¬ها در خصوص انتقال دانش و تکنولوژی و نیز بهبود عمکرد در واحدهای پرورش طیور شرکت درحال توسعه پروتئین گستر سینا ادامه داشته باشد.
شرکت پروتئین گستر سینا یکی از پرورش دهندگان موفق مرغ مادر با نژاد راس و به ظرفیت 130 هزار قطعه در استان زنجان است که توانسته است با تولید ماهیانه 2.5 میلیون قطعه جایگاه ویژه ای در تولید جوجه یکروزه گوشتی کشور برای خود ایجاد نماید.
بازدید کارشناس ارشد شرکت راس انگلستان ،آقای دیوید باتلر به اتفاق کارشناسان شرکت مرغ اجداد زربال، از این واحد نمونه و برگزاری دوره آموزشی عملی با عنوان مدیریت مطلوب خروس گله مرغ مادر و تاثیر آن بر میزان تولید سرانه جوجه برای کارشناسان این شرکت و برنامه ریزی در جهت افزایش همکاریهای آموزشی و انتقال دانش و تجربه، یکی از گامهای مثبت انتقال علم به مرغداران ایرانی می باشد. مهندس حیدرزاده، مدیرمجتمع مرغ مادرخرم¬دره نتیجه این بازدید و دوره اموزشی را رضایت بخش اعلام نموده و خاطر نشان نمودند که مقررگردید پس از انجام کارهای مقدماتی، اقدامات لازم در جهت تداوم همکاریهای 3 جانبه بین شرکت پروئین گستر سینا به عنوان یکی از شرکتهای مطرح در صنعت تولید گوشت و فرآورده های پروتئینی و شرکت مرغ اجداد زربال و راس بعمل آید.
در پایان کارشناسان شرکت مرغ اجداد زربال و راس انگلستان ضمن ابراز خرسندی و مثمر ثمر خواندن این برنامه اعلام کردند که آن شرکت در راستای کمک به افزایش عملکردهای فارم های پرورش مرغ مادر اماده همکاری های لازم در سایر زمینه ها از جمله تبادل فناوری و تکنولوژی های نوین این صنعت با شرکت پروتئین گستر سینا می باشند.



 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com