بازارگاه از حالت دستی خارج شد

بازارگاه از حالت دستی خارج شد
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه ممنوعیت صادرات تخم مرغ موقتی است، گفت: فعالیت سامانه بازارگاه کاملاً اتوماتیک و از دستی خارج شده است.
ناصر نبی پور با اشاره به ممنوعیت صادرات تخم مرغ برای تنظیم بازار داخلی، گفت: حدود یک هفته است که برای صادرات تخم مرغ مجوز داده نمی‌شود و این باعث می‌شود ما مشتری‌های خود را در کشورهای هدف از دست بدهیم.
وی اضافه کرد: البته به اعتقاد بنده این ممنوعیت موقتی است و به احتمال قوی از هفته آینده با اعمال تعرفه ٢٥٠٠ تومانی برای صادرات هر کیلوگرم تخم مرغ، ممنوعیت آن لغو می‌شود.
وی اضافه کرد: اگر مسئولان اجازه دهند صادرات انجام شود امسال تا ١٠٠ هزار تن هم می‌توانیم تخم مرغ صادر کنیم که این رقم خوبی است.
وی همچنین با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بازارگاه کاملاً اتوماتیک و از حالت دستی خارج شده است، افزود: مقداری زمان لازم است تا ایرادات این سامانه اتوماتیک نیز کاملاً رفع شود و بعد از آن دیگر مشکلی در این حوزه وجود نخواهد داشت. هم اکنون نیز به دلیل این ایرادات برخی تولیدکنندگان هنوز تعیین سهمیه نشده و نتوانستند نهاده دریافت کنند که ما در حال پیگیری این مساله هستیم و برای فردا نیز با حضور در وزارت جهاد کشاورزی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com