بازار تره بار دبی سلیقۀ خریداران را به خوبی به معرض نمایش می گذارد

بازار تره بار دبی سلیقۀ خریداران را به خوبی به معرض نمایش می گذارد
بازار تره بار دبی در منطقۀ دیره در زمرۀ بزرگترین و اصلی ترین مراکز تره بار برای خریداران دبی محسوب می شود که محصولاتی تازه، باکیفیت و با قیمت مناسب ارائه می دهد. 

در نظرسنجی که از میان 500 نفر از ساکنین دبی به عمل آمد، 62.4 درصد اذعان داشتند که علیرغم بالا رفتن قیمت ها آنها همچنان مواد اولیۀ ضروری و مورد نیازِ باکیفیت را خریداری می کنند. طبق این تحقیق مصرف کنندگان دبی در وهلۀ اول به سلامت جنس بسیار اهمیت می دهند؛ 83 درصد از خریداران در این نظرسنجی اذعان داشتند تلاش خود را می کنند تا هر چه کمتر از محصولات فراوری شده مصرف کنند. همچنین طبق این گزارشات، مصرف کنندگان در ماههای سرد و فصل زمستان عادات غذایی خود را به سمت سالم تر خوردن تغییر می دهند (64%) ، و بیشتر غذای خانگی مصرف می کنند (%58.4) و از مواد اولیۀ تازه استفاده می کنند (%54) . 

بر اساس این الگوی سالم خوری تقریباً نیمی از مصرف کنندگان شرکت کننده در نظرسنجی (%47) هر روز سبزیجات مصرف می کنند ؛ 34.8 درصد دو تا سه مرتبه در هفته مرغ می خورند؛ 27.2 درصد دو تا سه مرتبه در هفته ماهی و 26.2 درصد 2 تا 3 روز هفته را گوشت قرمز مصرف می کنند. 
در خصوص حمایت از بازار داخلی، 78 درصد اذعان داشتند خرید از بازارها و محصولات داخلی را ترجیح می دهند. 

محمد المدنی مدیر بازار تره بار می گوید: "در این بازار ما در خدمت مشتریانمان هستیم و آنچه که نیاز دارند را فراهم می کنیم. در اینجا مشتریانمان به دنبال محصولات تازه، باکیفیت و با قیمت مناسب هستند و ما هم برایشان فراهم می کنیم. بسیار خوشحال می شوم وقتی می بینم که محصولات و بیزینس داخلی برایشان در اولویت است؛ این یعنی حمایت از بیش از 200 ماهی گیر و 100 کشاورزی داخلی که در این تره بازار کار می کنند." 
 
کلمات کلیدی بازار دبی تره بار دبی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com