بازار آنتی اکسیدان خوراک جهان تا سال 2018 به 8 / 216 میلیون دلار خواهد رسید !

بازار آنتی اکسیدان خوراک جهان تا سال 2018 به 8 / 216 میلیون دلار خواهد رسید !
بر اساس آخرین گزارشات ، به دنبال رشد جهانی مصرف گوشت و افزایش اهمیت موضوع سلامت حیوان و خوراک ، تقاضا برای آنتی اکسیدان خوراک افزایش یافته است و پیش بینی می شود بازار آنتی اکسیدان خوراک حیوانی به لحاظ حجم و اندازه از سال 2012 تا 2018 میلادی، 6 / 3 درصد رشد یابد و به ارزش 8 / 216 میلیون دلار برسد .
طبق گزارشات، بیشترین تقاضا  از جانب صنعت مرغداری بوده که در سال 2011 میلادی 34 درصد بازار را به خود اختصاص داده و پس از آن صنعت تولید گوشت خوک و گوشت گاو قرار داشت . هر سه این صنایع به منظور حفظ ارزش های غذایی ، جلوگیری از اکسیده شدن خوراک ، و بالا بردن ضریب تبدیل خوراک ، مصرف آنتی اکسیدان بالایی دارند و انتظار می رود تا 5 سال آتی نیز به همین نحو باقی بماند .
در سال 2011 ، کشورهای آسیا-اقیانوسیه بیش از 50 درصد بازار مصرف آنتی اکسیدان خوراکی را داشتد و به دنبال آن امریکای شمالی و اروپا قرار داشتند . به دلیل بالا بودن رطوبت در منطقۀ آسیا-اقیانوسیه و جلوگیری از اکسیده شدن خوراک ، مصرف آنتی اکسیدان در این منطقه هم به لحاظ حجم و ظرفیت و هم به لحاظ اعتباری بیشترین رشد را داشته است .
به منظور ارتقاء هرچه بیشتر سلامت تولیدات و آگاه شدن مصرف کنندگان در خصوص مضرات افزودنیهای مصنوعی ، آنتی اکسیدان های طبیعی علیرغم قیمت بالا و محدودیت در بازار به سرعت جایگزین آنتی اکسیدان های مصنوعی گشته اند. پیش بینی می شود مصرف آنتی اکسیدان های طبیعی از نظر حجم و ظرفیت از سال 2012 تا 2018 شاهد رشدی 4 درصدی باشد و در مقابل آنتی اکسیدان مصنوعی 2 / 3 درصد رشد داشته باشد .  

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com