ایران دوازدهمین قدرت تولیدکننده گوشت و مرغ در جهان

ایران دوازدهمین قدرت تولیدکننده گوشت و مرغ در جهان
رئیس دفتر اصلاح نژاد گفت: کشور ما در تولید گوشت مرغ در سطح منطقه مقام اول و در دنیا در مقام دوازدهم قرار گرفته است.
محمدرضا ملا صالحی رئیس دفتر اصلاح نژاد اظهار داشت: بعد از صنعت نفت بزرگترین سرمایه‌گذاری در صنعت طیور انجام شده به طوری که در تولید گوشت مرغ در سطح منطقه مقام اول  و در دنیا در مقام دوازدهم قرار گرفته‌ایم و همان طور وضعیت کشور در صنعت گاو شیری در منطقه حرف اول را می‌زند.
وی در خصوص هدف از ایجاد نمایشگاه اظهار داشت: فراهم کردن شرایط لازم برای انتقال تکنولوژی از کشورهای پیشرفته به داخل و بازاریابی برای محصولات در کشورهای منطقه از مهمترین اهداف ایجاد نمایشگاه در کشور است.
ملاصالحی با اشاره به صادرات گفت: در حال حاضر کشور از نظر صادرات شرایط بسیار خوبی را دارد به گونه‌ای که توانسته‌ایم در سال‌های گذشته صادرات دام زنده، دام اصلاح‌شده و فرآورده‌های لبنی به بازارهای هدف داشته باشیم.
وی در پایان تصریح کرد: در سال گذشته معادل یک میلیون تن صادرات فرآورد‌ه‌های لبنی نزدیک به یک میلیون راس دام سبک به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کردیم و همچنین  صادرات نزدیک به ده‌هزار راس تلیسه اصلاح شده به کشورهای افغانستان و ترکمنستان داشته‌ایم که این امر گام بسیار بزرگی برای کشور به شمار می‌روند و از طرفی  این نمایشگاه یک معادله دو طرفه است که می‌تواند در راستای انتقال تکنولوژی نوین به داخل کشور و بازاریابی محصولات دامی نقش موثری داشته باشد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com