ایران به زودی صادرکننده لبنیات به روسیه می‌شود

ایران به زودی صادرکننده لبنیات به روسیه می‌شود
مدیر عامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور گفت: اتحادیه طی هفته آینده در سفر خود به روسیه پس از توافقات صورت گرفته صادرات لبنیات را آغاز خواهد کرد.
محمد رضا اسماعیلی مدیر عامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور  در خصوص صادرات لبنیات به روسیه اظهار داشت: چند شرکت فرآورده‌های لبنی، خود با تجار روس توافقاتی انجام دادند، اما خود اتحادیه در خصوص صادرات محصولات لبنی طی هفته آینده در سفر خود به روسیه مذاکراتی را با تجار روس خواهند داشت که در نهایت اگر توافقاتی صورت گیرد صادرات محصولات لبنی آغاز خواهد شد.
وی افزود: عمده صادرات لبنیات ایران به عراق است و لازم به ذکر است که ایران بیشترین صادرات محصولات لبنی در بازار عراق را دارد و حال امیدواریم با حمایت های سازمان توسعه تجارت و واگذاری اختیارات جز به اتحادیه‌ها بتوانیم صادرات مستمری به روسیه داشته باشیم.
اسماعیلی در خصوص صادرات لبنیات به روسیه بیان کرد: صادر کنندگان در ابتدا به سبب مسائلی از قبیل تعرفه گمرکی و هزینه بالای حمل و نقل تمایلی به صادرات محصولات لبنی نداشتند اما بر اساس مذاکرات انجام شده و حذف تعرفه ها تا حدودی این امر به صادرکنندگان کمک کرد و حال بایستی با بررسی موشکافانه صادرات مستمری را به روسیه شروع کنیم.
مدیر عامل فرآورده‌های لبنی کشور تصریح کرد: باتوجه به پتانسیل بالای کشور در تولید محصولات لبنی با کاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری اختیارات جز به اتحادیه‌ها برای صادرات امیدواریم میزان صادرات محصولات لبنی به روسیه بیش از صادرات آن به عراق باشد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com