انجمن صنفی تولید کنندگان جوجه یکروزه مازندران تشکیل و اعضاء هیئت مدیره آن انتخاب شدند

انجمن صنفی تولید کنندگان جوجه یکروزه مازندران تشکیل و اعضاء هیئت مدیره آن انتخاب شدند
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه مازندران طی نامه ای تاسیس رسمی انجمن فوق را اعلام و اظهار داشت انجمن فوق در تاریخ 18 / 10 / 91 طی اجرای مراحل قانونی اقدام به تصویب اساسنامه و برگزاری انتخابات توسط اعضاء نمود که طی آن هیئت مدیره و بازرسین به شرح ذیل انتخاب شدند:

هیئت مدیره:
1 - دکتر مراد محمدزاده شویتلی 121 رای
2 - نصرت ا... اسدی 117 رای
3 - مهران شرف الدین 114 رای
4 - الهیار براری 114 رای
5 - محمد کریم فکوری 113 رای
6 - دکتر سید علی پیشنمازی 108 رای
7 - مجتبی ریحانی 79 رای

بازرس :
1 - اسماعیل رستگاری : 111 رای
2 - سیروس جوادیان 108 رای

همچنین بر اساس انتخاب داخلی اعضاء هیئت مدیره، آقای نصرت ا... اسدی به عنوان رئیس، آقای ریحانی به عنوان نائب رئیس، آقای مهران شرف الدین به عنوان خزانه دار و آقای سید حمزه درواری به عنوان دبیر انجمن جدید التاسیس فوق انتخاب شدند.

ضمن عرض تبریک به افراد فوق و امید موفقیت آن انجمن، جای آن دارد که در خصوص تشکیل انجمن فوق مطالب کامل تری را در اختیار این موسسه جهت اطلاع عموم قرار دهند. چرا که جای سئوال های متعددی در ذهن افراد ایجاد خواهد شد که چگونه انجمن فوق اینچنین سریع و پس از انتخابات پر حاشیه انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه ایران برگزار گردید؟ چگونه و با چه اهدافی قرار است مشغول به فعالیت و ادامه آن شود؟ بدون شک و طبق قوانین، اعضاء انجمن مازندرانی باید عضویت خود در انجمن تهران را ترک بگویند و آیا این جابجائی اعضاء در یکپارچگی آنها در اهداف مشترک تاثیر مثبتی خواهد داشت؟ سئوال است که اگر اعضای استانی که بیش از 25 درصد تولید جوجه یکروزه کشور را به عهده دارند، مستقلا اقدام به فعالیت صنفی نمایند؛ انجمن جوجه یکروزه کل کشور، خواهد توانست در زمان های بحرانی تصمیمات مقتدرانه ای را اتخاذ نماید؟ و در نهایت آیا اتحاد صدا و اهداف مشترک در بین این دو انجمن وجود خواهد داشت؟
فرضیه های زیادی در بین تولید کنندگان جوجه یکروزه مطرح خواهد شد، اما هر آنچه در این بین باشد، باید هر دو انجمن و سایر انجمن های کشور در نظر داشته باشند که سال 1392 سالی است که تنها درایت و سیاست های یکپارچه، صنعت مرغداری ایران را از شر مشکلات بزرگ صنعت مرغداری نجات خواهد داد. هر آنچه در پشت پرده این تاسیس واقع شده است، نباید نتیجه ای جز اعتلای صنعت داشته باشد.
 
نظرات شما
  •  

    رضایی گفت : ۹۱/۱۰/۲۶

    خبر مسرت بخشی بود. انشاالله تعدد انجمن ها موجب تعالی صنعت خواهد شد. باید دید دبیر مازندران همانند دبیر تهران محافظه کار بوده یا جسور ؟ اقای مهربانی که دارای مشاغل فراوانی است و به همین دلیل ...

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com