انتقاد رئیس شبکه بهداشت و درمان از حمل غیر اصولی گوشت در ابهر

انتقاد رئیس شبکه بهداشت و درمان از حمل غیر اصولی گوشت در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، اکبر موسوی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با اشاره به مشکلات بهداشتی موجود اظهار داشت: رفع این مشکلات نیازمند مشارکت عمومی مردم است و همگان باید در این زمینه تلاش کنند.
وی افزود: عدم کلرزنی روزانه و مداوم آب شرب شهری ابهر یکی از مشکلات اساسی این شهر است که در صورت عدم توجه به این موضع شاهد برخی بیماری‌های روده‌ای هستیم و با توجه به نزدیک تعطیلات نوروز، لزوم رفع این مشکل بیش از گذشته احساس می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر تصریح کرد: تأمین سلامت مسافران باید یکی از مهمترین اقدامات مسئولان شهرستان محسوب می‌شود که در این ارتباط باید نسبت به کلرزنی آب اقدام کنیم چرا که در صورت عدم بررسی این موضوع، دچار مشکلات فراوانی می‌شویم.
موسوی با بیان اینکه عدم تسریع در بهره‌برداری از سیستم جمع‌آوری فاضلاب ابهر از دیگر مشکلات این شهرستان است، خاطرنشان کرد: وجود نواقص موجود در خطوط انتقال و توزیع آب برخی روستاها و عدم رفع آنها و آلودگی شدید آب‌ در روستاهای سروجهان، گاودره، رازمجین، کلنگرز و شکرچشمه از دیگر مشکلات این شهرستان محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: مشکل جایگاه دفع زباله و محوطه آن، تلنبار زباله‌های شهری در جایگاه‌های موقت و ایجاد فضای زیست محیطی نامطلوب، ایجاد مشکلات بهداشتی به وسیله ساختمان‌ها نیمه‌کاره و زمین‌های بایر که محل تجمع حیوانات و تلنبار زباله و فضولات حیوانی شده است، برخی دیگر از مشکلات بهداشتی شهرستان ابهر را شامل می‌شوند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر ضمن انتقاد از عدم حمل صحیح گوشت از کشتارگاه در شهرهای ابهر، هیدج و سلطانیه عنوان داشت: در این میان شاهد عدم برخورد قاطع و جدی با فروشندگان دوره‌گرد مواد غذایی از سوی نیروی انتظامی و شهرداری و نگهداری دام در مناطق شهری و مشکلات مرتبط با آن هستیم که رفع این مشکلات نیازمند توجه ویژه مسئولان است.
 

 
کلمات کلیدی حمل و نقل گوشت ابهر
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com