انتقاد از واردات مرغ

انتقاد از واردات مرغ
یوسفی واردات مرغ از محل 200 هزار تن ثبت سفارش قبلی همزمان با دخیره‌سازی مازاد تولید را ضعف در برنامه‌ریزی تولید عنوان کرد.  
رئیس هیئت مدیره پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: در حالی که روزانه 500 تن ذخیره‌سازی مرغ برای تثبیت قیمت انجام می‌شود، واردات 200 هزار تن مرغ ثبت سفارش شده قبلی هم ادامه دارد.
محمد یوسفی با اعلام این خبر اظهار داشت: ذخیره‌سازی مرغ به قیمت‌های 4600 (باخالی کردن امعاء به روش سنتی)و 4800 (با خالی کردن امعاء به روش اتوماتیک) تومان در حالی انجام می‌شود که به دلیل نبودن کشتارگاه اتوماتیک در همه جا اغلب به قیمت 4600 تومان به فروش می‌رسد.
رئیس هیئت مدیره پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت زنده این مرغ‌ها 3100 الی 3200 تومان است، گفت: این قیمت بسیار پایین است و حداقل باید 3400 تومان باشد.
وی ادامه این روند را هشداری برای وضعیت تولید  خواند و گفت: پایین بودن قیمت جوجه هم موید همین موضوع است، چراکه به دلیل اقتصادی نبودن تولید، مرغداری‌ها تمایلی به جوجه ریزی ندارند.
یوسفی از تفاهمنامه‌ای خبر داد که در آن قیمت یک کیلوگرم مرغ زنده 3400 تومان پیشنهاد شده است.
یوسفی واردات مرغ از محل 200 هزار تن ثبت سفارش قبلی همزمان با دخیره‌سازی مازاد تولید را  ضعف در برنامه‌ریزی تولید عنوان کرد.
رئیس هیئت مدیره پرورش دهندگان مرغ گوشتی تاکید کرد: در حال حاضر برای حمایت از تولید باید ذخیره‌سازی با سرعت بیشتری انجام شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com