انتقاد از عدم پرداخت «یارانه شیر» در سال جاری به دامداران

انتقاد از عدم پرداخت «یارانه شیر» در سال جاری به دامداران
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: یارانه شیر در سه‌ماه اول، دوم و سوم سال هنوز پرداخت نشده، لذا این تاکید بر این است که نسبت به کشاورزان که نقدینگی ندارند؛ اقدام عاجل صورت گیرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید محمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان در جلسه علنی نوبت عصر یکشنبه 26 بهمن ماه در تذکر شفاهی ضمن تشکر از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن‌، خطاب به رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت باید در جهت افزایش حقوق بازنشستگان و شاغلان به ویژه فرهنگیان اقدام کنند، زیرا در سال جاری حقوق این افراد حدود 20 درصد افزایش یافت، اما در لایحه بودجه سال 94 تنها افزایش 14 درصدی پیش‌بینی شده که اگر اینطور پیش رود، بازنشستگان با مشکلات بیشتری در زندگی خود روبرو خواهند شد.
وی افزود: در قانون بودجه سال 93 حدود 590 هزار میلیارد تومان به بودجه بنگاه‌های دولتی اختصاص داده شده است،‌ اگر دولت صرفه‌جویی کرده و از این اعتبارات بخشی را برای افزایش حقوق بازنشستگان و شاغلان اختصاص دهد، می‌توان حقوق این افراد را تا 20 درصد افزایش داد و مجلس شورای اسلامی نیز مصمم است که دولت این کار را انجام دهد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و با تاکید بر لزوم حمایت از کشاورزان و دامداران تصریح کرد: یارانه شیر در سه‌ماه اول، دوم و سوم سال هنوز پرداخت نشده، لذا این تاکید بر این است که نسبت به کشاورزان که نقدینگی ندارند؛ اقدام عاجل صورت گیرد.
میرمحمدی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو خاطر نشان کرد: این وزارتخانه باید در جهت استخدام پرسنل شاغل در پست‌های توزیع برق منطقه‌ای که از مشاغل حاکمیتی بوده، اقدام کند.
وی اظهار داشت: همچنین وزارت آموزش و پرورش باید در جهت تعیین وضعیت تکلیف معلمان پیش‌دبستانی و حق‌التدریسی تلاش کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com