انتظار می رود تولید سویای برزیل افزایش چشمگیری داشته باشد

انتظار می رود تولید سویای برزیل افزایش چشمگیری داشته باشد
برزیل بیش از 75 میلیون هکتار از مزارع پرورش دام و طیور کم استفاده ی خود را مورد بررسی قرار می دهد؛ طبق گزارش رابوبانک، این مزارع می توانند به مزارع کشاورزی پر محصول تبدیل شوند.
برزیل یکی از کاندیداها برای تامین نیاز غلات و دانه های روغنی، به ویژه سویا، است که هر روز در سطح جهانی رو به افزایش است.
گزارش رابوبانک اعلام می کند که بسیار محتمل است که در آینده تقاضای جهانی غلات و دانه های روغنی افزایش یابد زیرا کشورهای در حال توسعه به سوی رژیم غذایی با پروتئین بالا تمایل می یابند. تقاضای جهانی برای خوراک دام و طیور در حال افزایش است، زیرا غلات 70 درصد از خوراک دام و طیور را تشکیل می دهند.
کمبود ظرفیت بنادر و ناکافی بودن سرمایه گذاری بر روی این بنادر یکی از موانع مهم برای برزیل در زمان مناسب صادرات غلات است.
رناتو راسموسن(Renato Rasmussen)، تحلیل گر مسائل مربوط به غلات و دانه های روغنی در رابوبانک در خصوص این موضوع اظهار داشت: "سرمایه گذاری های وسیعی توسط بخش خصوصی برای تسهیلات بندر انجام شده است که هدف آن افزایش صادرات سویای برزیل تا 16 میلیون تن تا سال 2025 است. در نتیجه، مناطق تولید سویا در این کشور باید انتظار افزایش شدید صادرات را داشته باشند."
ویکتور ایکدا(Victor Ikeda)، تحلیل گر مسائل مالی مزارع، اظهار داشت: "نزدیک به 4 میلیون هکتار از مزارع پرورش دام و طیور کم استفاده باید تا 5 سال آینده طبق این برنامه ریزی پیش بروند. انتظار می رود تا یک دهه آینده، 9 یا 10 میلیون هکتار زمین به مزارع کشاورزی پر محصول تبدیل شوند. این امر نه تنها به درآمد کمپانی های مربوط به مزارع کمک می کند بلکه به تمام امور تجاری-کشاورزی برزیل هم کمک می کند."

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com