امروز درباره یارانه ذرت تصمیم گرفته می شود

امروز درباره یارانه ذرت تصمیم گرفته می شود

ITPNews به گزارش خبرنگار I.T.P، مهندس اسکندری در نشست مطبوعاتی خود با خرنگاران ضمن بیان درک مشکلات مرغداران در تولید اعلام کرد امروز و فردا در حاشیه جلسه ای موضوع تعیین یارانه نهاده برای ذرت و نهاده ها را مطرح و سعی در اختصاص آن خواهد کرد.
وزیر جهادکشاورزی در این نشست اذعان داشت تا پایان سال 86 یک میلیون 415 هزار تن گوشت مرغ و 680 هزار تن تخم مرغ خوراکی تولید خواهد شد که اگر ماهانه و همانند 6 ماه گذشته هر ماه بیش از 80 میلیون جوجه یکروزه تولید شود، بیش از پیش بینی های انجام شده تولید گوشت مرغ خواهیم داشت.
وی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: طرح ساماندهی مرغ و تخم مرغ دارای یکسری مشکلات خاص بوده است که در حال انجام امورکارشناسانه جهت حل معضلات آن هستیم اما با شرایط موجود تا کنون بیش از 47 هزا تن توسط شرکت پشتیبانی اموردام گوشت مرغ از مرغداران خریداری شده است.
خبرنگار I.T.P با توجه به نامه های رسیده از سوی مخاطبین از فرصت موجود استفاده کرده و از وزیر درباره قیمت کف خرید تخم مرغ و گوشت مرغ و همچنین پیشنهاد اختصاص یارانه به ذرت سئوال کرد که وزیر با درک شرایط سخت تولید گوشت مرغ و تخم مرغ برای تولیدکنندگان اعلام کرد: امروز و فردا درباره همین مسئله جلسه های برگزار خواهد شد که موضوع آن تغییر قیمت کف خرید تضمینی مرغ و تخم مرغ می باشد. همچنین وی اعلام کرد اگر قرار باشد با قیمت نهاده های موجود در بازار مرغداری تولید داشته باشد هیج وقت نمی تواند سود کند بنابراین قصد داریم به زودی لایحه ای را برای تصویب به مجلس بفرستیم تا در رابطه با تثبیت و کاهش قیمت صعودی نهاده ها، یارانه برای تولیدکننده تعلق بگیرد.

 
کلمات کلیدی یارانه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com