الزام بازگشت شرکت پشتیبانی دام و طیور به زیرمجموعه وزارت جهاد

الزام بازگشت شرکت پشتیبانی دام و طیور به زیرمجموعه وزارت جهاد
با جدا شدن شرکت پشتیبانی دام کشور از وزارت جهاد کشاورزی و الحاق این شرکت به وزارت بازرگانی سابق، این شرکت دچار ناهماهنگی در عملکرد شد.
عضو سابق کمیسیون کشاورزی درباره عملکرد شرکت پشتیبانی دام کشور پس از الحاق به وزارت بازرگانی سابق و وزارت صنعت و معدن تجارت فعلی گفت: زمانی که این مجموعه از وزارت جهاد کشاوری جدا شد و به وزارت بازرگانی الحاق شد در عملکرد و اجرای وظایفش با نوعی ناهماهنگی مواجه شد.
بهمن محمدی افزود: این شرکت پس از این جداسازی هنوز نتوانسته جایگاه خود را پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه این جداسازی هم به شرکت و هم به بخش کشاورزی لطمه زد، خاطرنشان کرد: فعالیت امور دام در حوزه بخش کشاورزی است و با این جداسازی تشکیلات این شرکت ناهمگون شده که این ناهماهنگی منجر به ایجاد مشکلاتی در این حوزه شده است.
این کارشناس بخش کشاورزی ادامه داد: علاوه بر عملکرد ضعیف شرکت پشتیبانی امور دام، عدم توجه به تأمین نهاده‌های دامی پس از هدفمند کردن یارانه‌ها اتفاق نیفتاد و یارانه ای به این بخش تعلق نگرفت که این مسئله نیز به مشکلات دامن زد.
به گفته محمدی، به‌دلیل مشکلات ذکر شده عرضه و تقاضای متعادل شکل نگرفت و در نهایت باعث ایجاد مشکلات و اختلال در فضای بازار شد.
وی با اشاره به اینکه این مشکلات در حال حاضر با تدبیر مسئولان برطرف شده است، بازگشت شرکت پشتیبانی امور دام را به زیرمجموعه وزارت جهاد پیشنهاد کرد و یادآور شد: بازگشت این مجموعه به وزارت جهاد از الزامات است.
عضو سابق کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: تأمین نهادهای دامی در حوزه دام و طیور از نیازهای اساسی است زیرا پروتئین نقش مهمی در بازار داشته و باید توجه ویژه‌ای به این بخش و مشکلات آن شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com