افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت مرغ در بازار

افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت مرغ در بازار
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش حدود ۴۰۰ تومانی قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته خبر داد و گفت: مباحثی مبنی بر صادرات گوشت مرغ به دیگر کشورها مطرح شده که این موضوع بر تحرک بازار موثر بوده است.
مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر از افزایش حدود ۴۰۰ تومانی قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته خبر داد و اظهارداشت: امروز یکشنبه نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی ۶۲۰۰ تومان، در مراکز عمده فروشی ۵۷۰۰ تومان و در میدان بهمن ۵۵۰۰ تومان است.
وی، افزایش تقاضا در بازار را علت این امر دانست و با اشاره به اینکه از این پس صادرات گوشت مرغ بدون نیاز به مجوز وزارت جهادکشاورزی ممکن است، اضافه کرد: مباحثی مبنی بر صادرات گوشت مرغ به دیگر کشورها از جمله روسیه مطرح شده که این موضوع نیز بر تحرک بازار موثر بوده است.
یوسف‌خانی با بیان اینکه احتمال افزایش قیمت مرغ تا عید فطر وجود دارد، افزود: ممکن است تا آن زمان قیمت این کالا به حدود ۶۵۰۰ تومان برسد.
وی درباره بازار ماهی نیز اضافه کرد: عرضه ماهی کم، میزان تقاضا برای آن بسیار پایین و به همین دلیل بازار این محصولات راکد است، ضمن اینکه قیمت انواع ماهی در بازار خرده فروشی بدین شرح است: شیرجنوب ۳۳ هزارتومان، کپور ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، قزل‌آلا ۱۵ هزار تومان، شیرنیزه‌ای ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان، تیلاپیا ۲۰ هزار تومان، آمور جنوب ۲۷ هزار تومان، آزاد دزفولی ۷ هزار تومان و حلوای سیاه ۲۲ هزار تومان. ‌‌‌
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار ساروی گفت : ۹۴/۰۴/۲۱

    مرغ را با ترفند آنفلوآنزا با قیمت پایین از مرغدارن خرید کردند و قرار است در عید فطر با قیمت بالا بفروش برسانند باز حمایت از دلالان این بخش و زیان رساندن تولیدکننده !!!!!!!!

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com