افزایش ۱.۵ درصدی میزان جوجه‌ریزی در زنجان

افزایش ۱.۵ درصدی میزان جوجه‌ریزی در زنجان
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۱۳ میلیون و ۲۹۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغداری استان انجام شده است، گفت: میزان جوجه‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۵ درصد افزایش داشته است.

محمد علی صادقی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۱۳ میلیون و ۲۹۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحد‌های استان انحام شده است، افزود: میزان جوجه‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۵ درصد افزایش داشته است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه میزان جوجه‌ریزی در مهر ماه نیز تقریبا مشابه با مدت مشابه سال گذشته خواهد بود، گفت: در طول چند روز سپری شده از مهر ماه ۳۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه میزان استفاده از نژاد جوجه آرین در استان کمتر از ۱۵ درصد است، عنوان کرد: مرغداران به دلایل فنی از جمله ضریب تبدیل پایین تمایل چندانی به استفاده از این نژاد ندارند.
صادقی با بیان اینکه در استان زنجان میزان تولید مرغ مازاد بر مصرف تولید می‌شود، خاطر نشان کرد: کمبودی به لحاظ تامین مرغ و نیاز بازار استان نیست و توزیع مرغ منجمد نیز صرفا به منظور تامین بازار انجام شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com