افزایش نظارت دامپزشکی در جهت پیشگیری از آنفلوآنزا

افزایش نظارت دامپزشکی در جهت پیشگیری از آنفلوآنزا
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی بیان کرد: شبکه دامپزشکی افزایش نظارت و مدیریتی خود را پیوسته در جهت پیشگیری از بیماری آنفولانزای حاد پرندگان انجام می‌دهد.
عظیم حجت مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در خصوص احتمال شیوع آنفولانزای حاد پرندگان در فصل سرما اظهار داشت: کلیه واحدهای مرغداری کشور تحت پوشش نظام دامپزشکی است و با توجه به فصل سرما مرغداران لوازمات لازم جهت پیشگیری از هر گونه ابتلا به بیماری که منجر به ضربات سنگین تولید است را رعایت می‌کنند.
وی افزود: اتحادیه و شبکه دامپزشکی ضمن افزایش نظارت و مدیریتی خود در جهت پیشگیری از بیماری حاد پرندگان اطلاع‌رسانی پیوسته در این زمینه را انجام می‌دهد که امیدواریم با توجه به پیگیری‌ها و اتخاذ تدابیر لازم شاهد بروز بیماری در کشور نباشیم.
حجت در خصوص اجرایی شدن کد رهگیری مرغ‌ها گفت: در واقع این امر توسط شبکه دامپزشکی کشور در حال پیگیری است و با توجه به امکانات سیستم تشکل‌ها و کشتارگاه‌ها این برنامه قابلیت اجرا شدن را دارد و گفتنی است که سلامت این محصول بدون ارائه کد رهگیری نیز کاملا تضمین شده است.
مدیرعامل اتحادیه تصریح کرد: در حال حاضر قیمت مرغ با توجه به قیمت نهاده‌ها و عوامل تأثیرگذار در قیمت تمام شده مورد تأیید وزارت جهاد و تشکل‌ها به طوری که به سبب تعادل در عرضه و تقاضا مرغداران رضایت نسبی در این زمینه را دارند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com