افزایش قیمت گوشت نخواهیم داشت

افزایش قیمت گوشت نخواهیم داشت
رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد گفت: در حال حاضر و با همین شرایط موجود افزایش قیمت در گوشت نخواهیم داشت؛ البته این ثبات تا پایان سال به بارندگی‌ها نیز بستگی دارد.
احمد احدی در مورد وضعیت قیمت انواع گوشت در  مشهد، اظهار کرد: در موقعیت خوبی از لحاظ قیمت و عرضه گوشت قرمز در مشهد هستیم.
وی با اشاره به نداشتن افزایش قیمت در بازار این محصول مهم غذایی، افزود: از لحاظ کمیت و میزان گوشت نیز در وضعیت مطلوبی قرار داریم.
رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد ضمن اعلام قیمت برخی از انواع گوشت از جمله گوشت بره نرینه 35 هزار تومان، گوشت گوساله درجه یک 38 هزا تومان، گفت: طی دو ماهه اخیر  افزایش قیمت در بازار ایجاد نشده است.
وی افزود: از نظر کیفیت گوشت می توان گفت بهترین دام و انواع گوشت در سطح کشور مربوط به دام خراسان است و در حال حاضر مشکلی در تأمین گوشت نداریم.
احدی تصریح کرد: قیمت ها تا پایان سال نیز بستگی به بارندگی ها دارد و امیدواریم باران رحمت الهی صورت بگیرد.
وی افزود: در حال حاضر و با همین شرایط موجود افزایش قیمت در قیمت گوشت نخواهیم داشت؛ اما این ثبات تا پایان سال به بارندگی ها نیز بستگی دارد.
رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد خاطرنشان گرد: کمیته بازرسی اتاق اصناف و صنعت و معدن به همراه گشت های میدانی، قیمت ها را در سطح شهر کنترل می کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com