افزایش قیمت مرغ منجمد از دلایل افزایش قیمت مرغ در زنجان

افزایش قیمت مرغ منجمد از دلایل افزایش قیمت مرغ در زنجان
سید "ناصر موسوی" اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ منجمد با 400 تومان افزایش به 3200 تومان رسیده است. این موضوع باعث شده، تا حدودی قیمت مرغ کشتار روز نیز افزایش یابد.
وی تصریح کرد: روزانه در زنجان 15 تا 20 تن گوشت مرغ به مصرف مردم می‌رسد. با توجه به اهمیت موضوع باید اقدامات مناسبی برای ایجاد ثبات در بازار انجام داد.
این فعال صنفی، در پاسخ به این سوال که چرا در قیمت مرغ عرضه شده در زنجان با سایر شهرهای همسایه تفاوت وجود دارد، اظهار کرد: این تفاوت قیمت، چندان نیست. با توجه به رصد سایر بازارها می‌توان ادعا کرد که تنها تفاوت حداکثر 400 تومانی وجود دارد که این موضوع نیز دلایل خاص خود را دارد.
وی، با اشاره به این‌که فروشندگان گوشت مرغ، آخرین حلقه از زنجیره تولید و عرضه گوشت مرغ هستند، تصریح کرد: مواردی وجود دارد که باید در زنجیره‌های ابتدایی عرضه برطرف شود تا فروشنده بتواند گوشتی با کیفیت و قیمت مناسب به مشتری عرضه کند.
موسوی با تاکید بر این‌که نظارت‌های شدیدی بر فعالیت فروشندگان مرغ، تخم‌مرغ و ماهی انجام می‌شود، افزود: سعی شده است تا تخلفات در این اتحادیه به حداقل برسد.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۲/۰۳

    آقای فعال صنفی ! منظورتان از مرغ منجمد داخلی است یا خارجی ؟!!! لطفا واضح تر مطلب فرمایش بفرمائید . متاسفانه برخی از مقامات آنقدر مبهم و گنگ مطالب بیان می کنند که خواننده نمیتواند اولا کنه مطلب را دریابد ، دوما کلا نمی فهمد که قصد از بیان مطلب از سوی مقام اظهار کننده چی بوده ؟!!! لطفا مردم را خنگ تصور نفرمائید .
    ضمناً اگر منظورتان از مرغ منجمد ، مزغ منجمد وارداتی است ، که باید عرض کنم لطفا خرخره وارد کننده را بگیرید تا چنین معضلی پیش نیاید . واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com