افزایش قیمت لبنیات شایعه ای بیش نیست

افزایش قیمت لبنیات شایعه ای بیش نیست
دبیر انجمن صنایع لبنی کشور گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید و عدم تعادل در عرضه و تقاضا، افزایش قیمت لبنیات شایعه ای بیش نیست.
رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی کشور ، ، با اشاره به وضعیت قیمت لبنیات اظهار داشت: با توجه به کاهش قدرت خرید و عدم تعادل در عرضه و تقاضا، صنایع لبنی حاضر نشدند که امسال نرخ تورم را در بهای تمام شده محصولاتشان اضافه کنند از این رو افزایش قیمت لبنیات شایعه ای بیش نیست.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی امکان افزایش نرخ شیر خام وجود ندارد، گفت: اجرای مصوبه هزار و 440 تومان به عرضه و تقاضا بستگی دارد از این رو در شرایطی که  روزانه هزار تن مازاد شیر خام از طریق سازمان تعاون روستایی خریداری می شود، افزایش قیمت معنایی ندارد.
باکری ادامه داد: هیات وزیران مصوبه را به وزارت جهاد کشاورزی برای به کارگیری راهکارهای افزایش مصرف سرانه شیر درجهت رونق صنایع لبنی اعلام کرده است.
دبیر انجمن صنایع لبنی کشور با اشاره به مزایای مشوق های صادراتی بیان کرد: مشوق های صادراتی برای پوشش مابه التفاوت بهای تمام شده داخلی با قیمت های جهانی است که اگر به هر دلیلی قیمت در بازارهای جهانی نسبت به بازارهای داخلی پایین تر باشد از این رو تخصیص مشوق های صادراتی به کمک صادرات می آید.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com