افزایش قیمت تمام شده تولید تخم‌مرغ قطعی است

افزایش قیمت تمام شده تولید تخم‌مرغ قطعی است
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران میهن با اشاره به افزایش قیمت حامل‌های انرژی، گفت: در واحدهای مرغداری سوخت زیادی مصرف می‌شود بنابراین به تناسب افزایش قیمت هزینه‌ها، بهای تمام شده تولید نیز بالا می‌رود.
هدایت اصغری اظهار داشت: ما چندروز پیش جلسه‌ای با مسئولان شرکت پشتیبانی امور دام داشتیم که طی آن قرار شد تولیدکنندگانی که تخم‌مرغ مازاد دارند آنها را در سردخانه‌های این شرکت قرار دهند و در ازای این کار نهاده ارزان قیمت دریافت نمایند.
وی افزود: همچنین طی جلسه‌ای که در ستاد هدفمندی یارانه‌ها برگزار شد قرار است ما طرحی را ارائه کنیم که  طبق آن کلیه امور به تشکل‌ها واگذار شود.
اصغری با بیان اینکه در حال حاضر هر کیلو تخم‌مرغ 1900 تومان به زیر قیمت عرضه می‌شود،اضافه کرد: باید با انجام اقدامی اساسی از این نوسانات قیمت جلوگیری کرد .
وی ادامه داد: ما در حال آماده کردن طرحی هستیم تا آن را در قالب کمیته تخصصی مرغ و تخم مرغ به ستاد تنظیم بازار و هدفمندی یارانه‌ها ارائه دهیم که این مشکلات برطرف شود.
اصغری تصریح کرد: در مجموع شرایط کنونی تولید مطلوب نیست.
وی با اشاره به افزایش قیمت حامل‌های انرژی، گفت: در واحدهای مرغداری سوخت زیادی مصرف می شود بنابراین به تناسب افزایش قیمت هزینه‌ها، بهای تمام شده تولید نیز بالا می‌رود.
اصغری  با بیان اینکه قرار بود دولت از محل هدفمندی یارانه‌ها 20 درصد را به بخش تولید اختصاص دهید، ‌افزود: در صورت بازگشت این مبلغ به بخش، می‌توان مشکلات را برطرف کرد.
وی در مورد زمان عرضه سبد کالای دوم نیزاضافه کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم این سبد عرضه می‌شود اما زمان آن را باید دولتمردان اعلام کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com