افزایش قیمت تخم مرغ به دلیل کاهش تقاضا در فصل بهار

افزایش قیمت تخم مرغ به دلیل کاهش تقاضا در فصل بهار
ترکاشوند با اشاره به اینکه متوسط قیمت تخم مرغ در سه ماه گذشته حدود هشت هزار تومان بوده است، گفت: دلیل این افزایش قیمت را می توان تا اندازه ای کاهش تقاضا در فصل بهار عنوان کرد.
 رضا ترکاشوند گفت: متوسط قیمت تخم مرغ در سه ماه گذشته حدود هشت هزار تومان بوده است و دلیل این افزایش قیمت را می توان تا اندازه ای کاهش تقاضا در فصل بهار عنوان کرد.
مدیر عامل اتحادیه مرکزی مرغداران تخم گذار ادامه داد: در حال حاضر قیمت مصوب تنظیم بازار برای تخم مرغ حدوداً 10 هزار تومان برای 6 ماهه اول سال می باشد که البته این رقم بر اساس تعرفه های دولتی و ارز چهار هزار و 200 تومان محاسبه گردیده است.

 
کلمات کلیدی دلیل گرانی تخم مرغ
نظرات شما
  •  

    حامدی نیا گفت : ۹۹/۰۴/۱۷

    استاد معظم
    پرفسور
    معمولاً کاهش تقاضا باعث کاهش قیمت میشه نه افزایش قیمت

    پاسخ...
  •  

    مرتضی گفت : ۹۹/۰۴/۱۸

    دلیل کاهش قیمت تخم مرغ در فصل بهار کاهش شدید قیمت جوجه یک روزه گوشتی بود که مرغ مادر برای کاهش ضرر تخم مرغ ها رو به جای جوهجه کشی به عنوان تخم مرغ خوراکی عرضه کردن که با این کار عرضه بالا رفت و به طبع آن قیمت تخم مرغ کاهش یافت.به مرور با حذف مرغ مادر های سن بالا این مشکل حل شد .از طرفی با کاهش قیمت تخم مرغ و افزایش قیمت نهاده مرغ های تخم گذاری که پایین 80 درصد تولید داشتند حذف شدن تا مرغدار طبق روال پولت را تهیه کنه وبرای تولید فصل پاییز خودش رو آماده کنه تمامی این عوامل باعث کاهش تولیدناگهانی و و افزایش ناگهانی قیمت تخم مرغ شد.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com