افزایش سرمایه‌گذاری در بخش بسته بندی و سردخانه‌ای کشور

افزایش سرمایه‌گذاری در بخش بسته بندی و سردخانه‌ای کشور
رئیس سازمان دامپزشکی کشور از افزایش سرمایه گذاری در بخش بسته بندی و سردخانه ای کشور طی سال های اخیر خبر داد.
سید محسن دستور،  در مراسم افتتاحیه بزرگترین و مجهزترین مجتمع سردخانه بسته بندی قم گفت: در مجموع طی سال‌های اخیر سرمایه گذاری در بخش بسته بندی و سردخانه‌های کشور از رشد خوبی برخوردار بوده است و شاهد اقدامات خوبی از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولت در این زمینه بوده ایم.
وی با بیان اینکه با بهره برداری از این مجتمع بسته بندی و سردخانه‌ای ظرفیت استان قم در این بخش چهار برابر می‌شود افزود: در کشور بیش از 800 واحد در بخش تولید، بسته بندی و عرضه مرغ با شرایط کاملا بهداشتی فعال هستند و همچنین اقدامات بسیار خوبی در جهت توسعه آن انجام شده است.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور یکی از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی را ارتباط میان سرمایه گذاران و همه مجموعه هایی که در این صنعت مشغول فعالیت هستند عنوان کرد و گفت: هدف این است که همه فعالان این بخش به یکدیگر نزدیکتر شوند و سرمایه گذاران بتوانند در همه بخش های این صنعت سرمایه گذاری کنند.
دستور ادامه داد: یکی از بخش‌هایی که در حوزه این صنعت کار خوبی در آن صورت گرفته است، سرمایه گزاری در بخش کشتارگاه های طیور است به طوریکه در بخش شرایط خوبی نبود اما در حال حاظر در این بخش به وضعیت خوبی رسیده ایم.
سه احداث واحد کشتارگاه طیور در قم
وی افزود: در این راستا 220 واحد کشتارگاه طیور در سال‌های اخیر در کشور به بهره برداری رسیده است و 75 واحد نیز در دست احداث می‌باشد که از این رقم 3 واحد مربوط به استان قم است.
به گفته رئیس سازمان دامپزشکی کشور 26 هزار واحد در سیستم مراقبت و پایش کشور در بخش صنعت ثبت شده است.
دستور در پایان گفت: اگر حمایت کافی و درستی از  سرمایه گذاران این صنعت صورت گیرد می‌توانیم به مرز خودکفائی دست یابیم و نیاز به واردات در این بخش را در حد نیاز و در حد صفر نگهداریم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com