افزایش دوباره قیمت مرغ نتیجه قانون گریزی دولت است

افزایش دوباره قیمت مرغ نتیجه قانون گریزی دولت است
عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، افزایش دوباره قیمت مرغ نتیجه قانون گریزی دولت خواند و گفت: تأمین نشدن خوراک طیور در آینده‌ نزدیک قیمت مرغ را در بازار به پرواز خواهد کشاند.
هدایت الله میرمرادزهی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به موضوعات مورد بحث در کمیسیون متبوع خود، افزود: نمایندگان کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با دعوت از بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه مرغداران خواهان رفع مشکل مرغداری‌ها و تأمین خوراک مورد نیاز آنها شد.
نماینده مردم سراوان، سوران، سیب و زابلی در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب که دخالت وزارت صنعت، معدن و تجارت در ترخیص خوراک دام از دریاها و عمل نکردن به طرح انتزاع موجب بروز مشکلات متعددی در کشور شده است، تصریح کرد: تأمین نشدن خوراک طیور در آینده‌ نزدیک قیمت مرغ را در بازار به پرواز خواهد کشاند.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، افزود: ماندن خوراک دام در دریا در نتیجه اعلام خبر حذف ارز مرجع از کالاهای اساسی گرانی را به بازار مواد پروتئینی کشانده است.
وی ادامه داد:عدم هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و عدم تخصیص به موقع ارز مرجع تشویش در بازار را تشدید خواهد کرد.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، با تأکید بر اینکه دولت و مسئولان اجرایی کشور باید پس از اخذ هر تصمیمی به عواقب آن بیندیشند، این سوال را مطرح کرد که عدم تأمین خوراک دام و به دنبال آن گران شدن مرغ مصرفی مردم کجا حمایت از مصرف‌کننده نامیده می‌شود؟
به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، یادآور شد: رسیدن مرغ به کیلویی ۱۰ هزار تومان نتیجه عمل نکردن دولت به مصوباتی است که نباید مورد سرپیچی مسئولان اجرایی از قانون قرار می‌گرفت.

 
نظرات شما
  •  

    علی اسدالهی گفت : ۹۲/۰۵/۰۸

    من یک مرغدار هستم . و میتوانم بگم مدت زیادیست که خبر خوش نشنیدم. فقط خبر از نا امیدی و فقر و خالی شدن جیب مردم را میشنوم. کمکم دچار افسردگی شدم. مسئولین محترم هر کار دوست دارید بکنید. ما هم خدایی داریم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com