افزایش در تولیدات گوشت بوقلمون روسیه

افزایش در تولیدات گوشت بوقلمون روسیه
معاون "برنامه توسعۀ مرغداری بین المللی" روسیه - آقای Albert Davleyev – اذعان داشت به دنبال افزایش مصرف گوشت بوقلمون در روسیه ، انتظار می رود طی چند سال آتی تولیدات بوقلمون در روسیه 5 برابر افزایش یابد. 
در سخنرانی که اخیرا آقای Albert Davleyev در نمایشگاه بین المللی غذای مسکو 2014 داشت عنوان کرد : "در روسیه تمایل برای مصرف گوشت بوقلمون زیاد است . خوشبختانه در تولید آن به تدریج رو به پیشرفت هستیم و در مقایسه با سایر تولید کنندگان جهان تولیدات مرغوب و خوش کیفیتی ارائه داده ایم . طبق برآوردهای ما ، مصرف سرانه این گوشت در کشور ما به 5 – 6 کیلوگرم هم می تواند برسد ." 
در حال حاضر ، مصرف سرانه گوشت بوقلمون تنها یک کیلوگرم در سال است و این رقم در سال گذشته در حدود 400گرم بود . 
سهم تولیدات گوشت بوقلمون روسیه از صنعت مرغداری این کشور تنها 4 / 2 درصد است. در سال 2013 میلادی ، تولیدات بوقلمون روسیه 137 هزار تن (وزن زنده) بود که طبق برآوردهای اتحادیۀ مرغداران روسیه این رقم تا سال 2017 میلادی به 417 هزار تن خواهد رسید . 

- افتتاحیۀ جوجه کشی بوقلمون در روسیه 
کمپانی Krasnobor – اولین تولید کنندۀ گوشت بوقلمون روسیه – به تازگی احداث جوجه کشی جدید خود را در منطقۀ Novomoskovsk  و با ظرفیت 12 میلیون تخم بوقلمون در سال  احداث کرد . 
دستگاههای جوجه کشی که همگی از تجهیزات نوین و متعلق به کمپانی Petersime هستند ، از یک کامپیوتر مرکزی قابل کنترل هستند . 
مدیر عامل این کمپانی اذعان داشت : "به هنگام انتخاب دستگاههای جوجه کشی ما سعی کردیم پیشنهاد و توصیۀ سایر کمپانی های موفق تولید کنندۀ بوقلمون در اروپا و امریکا را که از تجهیزات Petersime استفاده می کردند ، انجام دهیم ." 
کمپانی  Krasnobor که در سال 2000 میلادی تأسیس شده هر ساله بیش از 20 هزار تن فراورده های آماده پخت تولید می کند که به مسکو ، سن پترزبورگ و چندین ایالت داخلی ارسال می شود.
پیش از این کمپانی Krasnobor جوجه های بوقلمون را از آلمان وارد می کرد . اما با شیوع انفولانزای طیور و صعود قیمت ها و نیز به دلیل محدودیت های دامپزشکی ،این کمپانی ناگزیر شد که تخم بوقلمون ها را از کانادا خریداری کرده و در لهستان جوجه کشی نماید . اما از آنجاییکه این روند بسیار سخت و غیرعملی بود خیلی زود تصمیم گرفتند که جوجه کشی خود را تأسیس کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com