افزایش جوجه ریزی در سیستان

افزایش جوجه ریزی در سیستان
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی سیستان وبلوچستان از رشد 14 درصدی جوجه ریزی در واحدهای طیور گوشتی استان خبر داد.
محمدکریم پورمند، به ارائه مهمترین اقدامات انجام شده این اداره کل در راستای کنترل و مراقبت از بیماری‌های طیور در 6 ماهه نخست سال اشاره کرد و افزود: میزان جوجه‌ریزی در واحدهای طیور گوشتی استان در این مدت بیش از هفت میلیون و 800 هزار قطعه بوده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته رشد بیش از 14 درصدی را نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: در راستای دستیابی به اهداف سازمان در حیطه بیماری های طیور اقداماتی انجام شده است که پایش فعال پنج درصد واحدهای اپیدمیولوژیک، گشت مشترک کارشناسان دامپزشکی و محیط زیست، پایش تصادفی سرمی واحدهای تخم‌گذار تجاری، نمونه برداری و انجام آزمایشات جهت بررسی و پایش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، نظارت بر مراکز پرورش طیور صنعتی قبل از جوجه ریزی از جمله آن ها می باشد.
به گفته رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی استان برگزاری جلسات ماهیانه و مکاتبات با فرماندهی نیروی انتظامی استان جهت جلوگیری از ورود غیرمجاز مرغ زنده و توقیف خودروهای متخلف از دیگر اقدامات مهم در این مدت بوده است.
 
کلمات کلیدی افزایش جوجه ریزی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com