افزایش تولیدات دام و طیور در سایه توجه به ظرفیت شهرستان ها محقق می شود

افزایش تولیدات دام و طیور در سایه توجه به ظرفیت شهرستان ها محقق می شود
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تولیدات دام و طیور در سایه توجه به ظرفیت شهرستان ها محقق می شود.
غلامرضا نوری قبل از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات دام و طیور شهرستان بستان آباد اظهار داشت: در صورتی که در پی اشتغال زایی و کسب درامد از بخش دام و طیور و کشاورزی هستیم باید توجه ویژه ای به پتانسیل های شهرستان ها داشته و در پی تامین تجهیزات مورد نیاز برای افزایش این ظرفیت ها باشیم.
وی ادامه داد: کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس نیز آمادگی هرگونه حمایت از تولید کنندگان محصولات کشاورزی سالم بوده و با این کار در پی بهبود وضع کشاورزی و بالا بردن کیفیت محصولات و ارزش افزوده آن ها است.
نوری با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر سلامت و بهداشت نهاده های دامی گفت: سلامت محصولات دامی و کشاورزی موجب افزایش سلامت جامعه می شود و باید نظارت از مرحله تولید تا عرضه با جدیت اعمال شود.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با موفق ارزیابی کردن تلاش های دامپزشکی استان برای افزایش نظارت ها بر روی سلامت محصولات گفت: کنترل بیماری لمپی اسکین از سوی دامپزشکی استان از موفقیت های این اداره بوده و باید تلاش شود با بازرسی های مستمر بر اماکن دامی و فضاهای عمومی عرضه دام از بروز هر نوع بیماری به ویژه بیماری های مشترک انسان و دام جلوگیری کرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com